Grace. Spannend zeg voor je. Wat vervelend zeg dat gezeik op je werk, is gewoon jammer dat het zo moet. Plezier in je werk word zo wel moeilijker gemaakt. Lappie. Wel fijn dat je nog even naar je kleintje mag kijken. Succes. Mvj. Vermoeidheid is echt vervelend. Pak optijd je rust. Hiet. Vanmiddag de echo. Ben zo benieuwd of we echt een grote baby krijgen. Geloof het eigenlijk nog niet zo. Had afgelopen keer een andere vk, daatvoor nooit over een grote baby gehad. Maar goed we zullen zien.
Kindje loopt paar dagen achter in groei. Moet over 4 weken weer terugkomen om groei te volgen. Ik hoef me toch geen zorgen te maken??? Hieronder de bevindingen (bij 23w 0d dus):
Lappie geen zorgen... had ik ook met de 20 weken echo, ik had ook n paar dagen verschil erin, is allemaal goed gekomen..
Ik had begrepen dat je pas bij meer dan twee weken verschil je zorgen moet maken. Nu dus zeker niet doen mop. Hier alles weer rustig. Geen bloed, geen wee. Al had ik net weer wat flinke steken, maar die kwamen denk door het gesprek met mijn juriste. We gaan eerst nog met een mediator om de tafel. Daar hoeft niks uit te komen, maar kan gunstig zijn. Ook als het wel tot een rechtszaak komt. Soms ben ik er zo klaar mee. Ik zou ook nog een pad kunnen bewandelen met geen werk en ww, maar wil ik dat alleen om nu rust te krijgen? Ben ook geen opgever dus dat druist voor nu tegen mijn gevoel in, maar de rust spreekt me wel aan....AAAAHHHHHHH
Hmmm deze nacht moest ik er ineens uit omdat ik heel dringend pipi moest doen en bij het afvegen had ik wat licht bruin. Nu twee uur geleden weer bij het pipi doen met afvegen heel licht roze. Het zal toch niet dat ik nu al ongi moet worden he normaal is het nog 12 dagen. Nu heb ik wel als ik pipi moet doen dat eigenlijk mijn onderste eigenlijk begint te kriebelen en ik voel dat tot zo net boven mijn schaambeen.Net weer naar toilet geweest en ik kom eigenlijk gewoon bijna klaar ( schaam ) duurt even voor dat gevoel weg gaat nu weer met afvegen roze ik dacht ga dan eens met mijn vinger naar binnen geen roze meer toen weer effe wat pipi uitgeperst en toen weer roze. Kan het nu zien dat ik bloed uit pies? Maar heb nergens pijn ofzo
Lappie, zou me nog niet al teveel zorgen maken, je kindje is gewoon iets kleiner dan gemiddeld. Wie weer is hij met de volgende echo weer helemaal bij. Echo gehad en de kleine is nu ongeveer 5 pond en de laatse 2 weken niet echt gegroeid. waarschijnlijk krijg ik geen klein kindje maar ook niet een reus om het zo maar te zeggen. Baby heeft een bol buikje en we zagen het kindje drinken. echt mooi om weer te zien. Brief van het uwv binnen gekregen, er staat in dat ik binnen 4 weken bericht krijg over de uitkering. Meestal word dit toch aan de werkgever overgemaakt en maakt de werkgever dit dan toch weer aan mij over? hoop maar dat het nu goed komt zeg! vind het toch raar dat nu ineens de brief komt zou mijn werkgever het dan toch vergeten zijn, ga het wel denken.
Wat een verhalen hier allemaal. Meiden die terug zijn van weg geweest: hhhoooooiiiiiiii!!!!!! Grace, nee ok dat je opgeven niet leuk vind is een mooie instelling, maar deze stress is het echt niet waard hoor. En qua geld kom je er wel. Ik werd ontslagen toen ik 3 maanden zwanger was en pas een jaar na bevalling weer werk gekregen, maar met een uitkering was het goed te doen meis. Niet ideaal, maar zoals ik al zei is deze stress echt niet goed hoor. Tinkerbell, hm raar?! Verlies je nu ook echt bloed of alleen bij het afvegen? Misschien dat het nog iets met je ei te maken heeft, maar dat vind ik een beetje laat. Heb je se*s gehad? Ik durf het niet over de andere mogelijkheid te hebben nog want ik ga je geen valse hoop geven moppie. Lappie, beter een keer te vaak controleren dan te weinig meissie. Maar ik snap dat het niet leuk is. eehhhhh en dan ben ik het even kwijt. Hier rustig aan het wachten en lekker veel afleiding. Vandaag (tot maandag) is de hond van pap en mam op logeren gekomen. Lekker voor zoontje en onze eigen hond. Dus vaak de bos in deze dagen. Verder koppijn al een malloot, maar ach dat negeren we maar.
Esther ikzelf denk dat ik een blaasontsteking heb want bloed komt niet van me baarmoeder dus denk dat ik bloed plas. Maar pijn heb ik niet alleen als ik plas ean kom ik precies tot mijn hoogte punt. Morgen moet ik naar de dokter voor mijn bloed en dan ga ik het hem zeggen
Je hoeft niet perse pijn te hebben bij een blaasontsteking. Ik heb zo vaak gehad zonder verdere klachten. Geen koorts, pijn bij plassen of wat dan ook, maar was wel blaasontsteking. Maar tot een hoogtepunt ben ik nooit gekomen tijden het plassen als ik eerlijk ben. Dat had ik wel onthouden. Is wel lekker om te hebben maar niet als je gaat plassen natuurlijk. Toch maar even aangeven hoor. Hou je ons op de hoogte?
Is idd niet leuk want dat gevoel blijf ik hebben na het plassen. Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad dus zou niet weten aan wat ik mij kan verwachten
Tinkerbell, als je toch bij de dokter bent,kunnen ze meteen je urine controleren op blaasontsteking toch. Margha,hoe was de echo? Lappie,maak je niet te druk,over een paar weken kan ie juist weer voor lopen op de groei. Ik wacht op een ei,maar wanneer zou die komen,zondag? 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Carina als je afscheiding klopt zou dan kunnen, maar ik heb helaas geen glazen bol meis. Was het maar zo. Tinkerbell, nog steeds zo'n gevoel? Hoe laat mag je bij de dokter zijn?
Esther het gevoel is minder maar nog steeds bloed bij het plassen. Ik moet om 10.40 uur bij de dokter zijn
Tinkerbell succes! Hier ook nog geen duidelijlheid kwa eisprong... Maar dt ie geweest is bn ik cker van..
Tinkerbell succes. Hier flinke ongikramp. Soms toenemend maar nu alweer even rustig. Ongigevoel blijft wel. Afwachten...