Mijn voet is eindelijk uit de gips. En de dokter was nog niet zeker of het een blaasontsteking was omdat ik geen last heb. Hij had dan de test gedaan voor een blaasontsteking en daar kwam uit dat er idd bloed bij zat en wat etter blaasjes. Nu ging hij het opsturen voor verdere onderzoeken omdat hij me nu nog geen antibiotica wou geven ook omdat hij weet dat we proberen zwanger te worden dinsdag mag ik voor de uitslag bellen. Hij zei wel dat da kon komen omdat ik spuiten heb moeten nemen voor het flebiet
Zul jij blij zijn dat het gips weg is!!! Blijft nog even afwachten dus, maar wel fijn dat je huisarts zo goed me je mee denkt! Eeeehhhhh over meedenken gesproken: ik heb wat raars. Vandaag 5 dpo en gruwelijke ongi krampen, maar dan ook echt gewoon pijnlijk als of je echt binnen nu en 5 minuten ongesteld gaat worden. Dat is toch heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg onlogisch om te hebben nu????
Hey meiden, even snel een reactie. @ Lappie (geloof ik): Die paar dagen achter in de groei is niet zo erg hoor. Ons mannetje loopt het grootste deel van de zwangerschap al zo'n 2 weken achter in de groei. Hij volgt wel zijn eigen lijn, maar ook dit mannetje zit op de onderlijn qua groei... Verder weet ik het ff niet meer (ben enorm moe). Manlief heeft een deel van de kast voor de babykamer al in elkaar... Ik was bezig met het hemeltje... Blijkt dat we deze aan het plafond op moeten hangen... dus ook hier nog maar ff een oplossing voor vinden. Ook voor het ding wat erin moet om hem stevig te houden... Dat ding zit zoooooooooo gedraaid... dat de hele hemel meedraait... Het is geen gezicht en ik heb geen idee hoe ik dit goed moet krijgen. Werd er gewoon chagrijnig van. Blegh...
Dank je wel meissie, ik duim net zo hard voor jou!! Hoe gaat het met je nu? Hier nog steeds die rare ongi kramp. Het leek erop dat het gister avond begon weg te trekken, maar vanmorgen was he er weer.
Mijn temperatuur is vrijwel 10 dagen constant (met 2 uitzonderingen). Bij mijn vorige cyclussen waren er wel wat schommelingen. Aan mijn thermometer ligt het niet. En tempen doe ik stipt op tijd. Iemand bekend hiermee?
Oh ja hoor, het kan zo maar elke maand anders zijn zonder enige reden. Ik heb al complete gebergtes gehad tot een compleet vlakke lijk een week lang. Zolang dat die maar gaat stijgen over een paar dagen is je eisprong gevonden en niks aan de hand.
Ja ik vond gebergtes wel een goede omschrijving hahaha. Succes meid. Grace, geen gekke dingen meissie? Hier nog steeds AUWA!!! Mag nu wel stoppen hoor. En heel veel snot slijm of zoiets van dat gedoe. Gedverdemme zeg, voel het gewoon lopen.
Gebergtes haha, ja is is soms geen touw aan vast te knopen. Had ik gister hoge temp en dacht dat die door zou zetten,heb ik vandaag weer lage temp? 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com Vervelend dat je zo'n pijn hebt Esther,hopelijk gaat het snel weg. groetjes Carina
Carine ik denk dat je vandaag of morgen ten laatste jou ei komt want zie op je vorige kaartje dat je op dag 16 je ei had
Carina, dank je wel meissie. Ach als het iets goeds betekent wil ik wel pijn hebben hoor haha. Ik denk net als Tinkerbell dat je ei er nu zo aan gaat komen. Gebruik je ovu testen? Tinkerbell, hoe voel jij je meis? Ik ga je verder nu net zeggen dat je kaartje er mooi uit ziet want ik weet hoe je er over denkt (stiekem den ik dat wel hoor haha) Ik ben echtt zo stabiel als de pest, maar ook dat heb ik al eens gezien.....tomtiedom nog een week....tomtiedom
Esther met mij gaat het wel het bloed plassen is gestopt van vrijdag avond maar dat vervelende gevoel bij het plassen is er nog steeds. Mijn voet doet nog zeer af en toe. En idd je weet wat ik denk van mijn mooie kaartjes. Maar hé jou kaartje ziet er nog mooier uit hoor. Nog een week een dan weten we het
Meiden ik duim heeeeeel hard voor jullie. Knuffff. Jullie kaartjes zijn mooi. Hoop echt dat ze zo blijven. Duim duim duim Hier gisteren de babykamer geverfd. Nu vandaag nog 1 muurtje babyblauw en dan kan mijn paps vd week laminaat leggen als het lukt. Hij heeft door het vele sauzen een slijmvliesontsteking in z'n schouder dus gisteren hebben mijn mams en ik het overgenomen. 25 oktober komen alle babyspullen en deze eind van deze week de gordijnen en lamp. Ben zo blij met de lamp Fijne zondag.