Esther,nee gebruik geen ovu testen. Tinkerbell,meestal is ei 18 19 of 20 dus laatste x 16 was vroeg. Jullie beide kaartjes zien er zeker mooi uit,duimen maar. Jennifer gave lamp zeg. Groetjes Carina
Jennifer, knuffel voor je paps! En hele gave lamp!! Tinkerbell, we gaan er gewoon samen voor toch? Ik begin het pas spannend te vinden als die temp van mij op 14 dpo nog hoog is haha. Maar stond je plasje nu op kweek?? Ik weet het even niet meer. Carina, oh dan heb je nog tijd om lekker je best te doen hahaha. Mijn duimen draaien voor je!
Ja hoor, al 3 jaar niet gezien, maar was net een stukje met die kleine aan het fietsen (leuk wind tegen en berg op) en staat me daar helemaal in zijn eentje in een weiland een prachtige ooievaar. Als dat geen geluk brengt weet ik het ook niet meer hahahaha
Oh esther wat spannend wie weet wel een voorteken en mijn plasje is idd naar het labo om wat testen uit te voeren
hahaha ik knuffel die ooievaar helemaal plat dan hoor!!! Ik ben ook aan het twijfelen of ik mijn plasje eens ga laten nakijken. Niet dat het echt op een blaasontsteking lijkt, maar die steken en krampen blijven aanhouden. Niet meer zo ernstig, maar toch liever het zekere voor het onzekere toch. Natuurlijk geen potje in huis dus morgen ophalen en dan dinsdag inleveren. Rare is dat het nu ook mijn benen intrekt en naar mijn heupen....
Duimen voor mooie kaartjes maar vooral mooie uitkomsten daarvan. Jennifer leuke lamp. En lekker bezig Esther hopelijk een mooi teken die ooievaar. Hier errug moe...vanochtend weer wat gerommel maar nu weer rust. Woensdag gesprek met mediator en werkgever. Mits er geen baby is. Afhankelijk van dat gesprek ga ik in overleg met de jurist een besluit nemen. Ik ben zo moe en rust en straks echt genieten is mij ook wat waard.
@esther. Dat moet een voorteken zijn. Ik blijf stug duimen @grace. Spannend. Veel succes morgen. Hopelijk komen jullie eruit.
Nou dat moet toch een teken zijn die ooievaar Esther. Dat je nog puf daarvoor hebt woensdag Grace,succes. Hier zegt mijn gevoel eisprong is geweest,FF zegt nog niks. 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Carina dan zal je temp morgen omhoog moeten gaan. Nou ik ben niet meer stabiel hoor, maar wel vet omhoog gegaan....hmm, nou ja nog steeds een week wachten dus er kan nog zo veel gebeuren. KUSSIES
Ja he haha, ben er wel trots op. Ga er van uit dat het niet zo gaat blijven, maar voor nu vind ik hem mooi. Maar ik vind die van jouw ook mooi hoor. Wanneer kreeg jij de uitslag van je plasje?
Ik zal duimen meis dat alles goed is. Ik mag het morgen inleveren. Ik weet niet hoor, maar word opeens overvallen door de complete zenuwen. Ben misselijk, heb pijn in onderrug, heup, onderbuik, straalt door naar billen en boven benen.......gedverdemme nog een week....zal toch wel een ontsteking zijn, maar kan bijna niet zitten. Niet dat ik verga van de pijn, maar leuk is toch echt wel anders.....
Carina als je temp gaat stijgen kan het. Je zit nu nog niet boven de coverline. Tinkerbell en Esther spannend. Duimen draaien overuren voor jullie moppies. En nee, ik heb er geen puf voor, maar ik wil het ook niet afzeggen. Het komt wel goed. Na woensdag zien we verder. Zojuist op controle geweest. De kleine meid ligt nog steeds hoe ze liggen moet. Even de traantjes laten gaan ook daar. Volgende week maandag terug als er nog niks is. Dan gaan ze me ook uitleggen hoe en wat als het langer dan 40 weken gaat duren. Ze hadden het al over strippen
Grace, had ze het nu al over strippen? Nou ja dan denkt ze in ieder geval goed met je mee meis en wil je niet onnodig slecht laten voelen.
Esther. Mooie temp vanmorgen zeg, duimen draaien meis. Thinkerbell. ben benieuwd wat er uitkomt van je plasje, hoop dat het meevalt. Grace. spannend zeg allemaal, succes met het gesprek op je werk.
Ja, maar dan wel pas het er volgende week over hebben hoe en wat en het strippen zou dan wel echt na de 40 weken zijn, maar voor de 41. Zover is het nog niet. Wie weet wat er gebeurt als dat gesprek is geweest...als die spanning al wegvalt zet er misschien wel wat door...
Ja stress is natuurlijk voor niemand goed. Hier zijn mijn 2 mannen er heilig van overtuigd dat ik een baby in de buik heb.......ik zelf gok het voor nu toch echt op een ontsteking alhoewel ik moet toegeven dat het erg vreemd is hoe ik me voel.