Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dames ik heb nou toch wat vreemds:/ ongeveer een uur geleden ging ik naar het toilet en met afvegen licht roze afschijding haast niets , ook geen krampjes of Wat dan ook, maar ik dacht ik zal wel ongesteld worden ook ivm de lage temp, nou even gevoeld baarmoedermond iets open en net ga ik naar het toilet niets meer geen lichtroze baarmoeder mond pot dicht :/ komt iemand dit bekend voor of???? Ik snap het niet meer

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dames ik heb echt een pracht test hahahahahshah
    Niet zwanger maar toch wel 3 weken maar beter kan ik even in de handleiding kijken xD

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Huhhh Sunshine zo heb ik die test nog nooit gezien! Misschien verkeerd uitgevoerd??

Anjamones, dankjewel meissie :) Heerlijk jij straks lekker met de voetjes omhoog! :D

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Esther, dankjewel meis :) Ben blij dat het weer ietsje beter gaat met je mannetje. Geef hem maar een dikke knuffel van ons allemaal!

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nee precies volgends het boekje denk een storing ofzo

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dan zou ik gewoon terug gaan naar de winkel of anders clear blue bellen en om een nieuwe vragen. Zijn dure dingen!

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja klopt ga ik morgen ook even doen, geen zin om nu nog te haasten vriend komt zo thuis eindelijk even lekker avondje voor ons zelf

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hallo lieverds wat een spanning hier allemaal zeg.

Sunshine en Tinkerbel, ik duim heel hard voor jullie.

Esther, je verdient het. Smak.

De rest ook allemaal een dikke knuffel. Lees echt iedere dag even mee, maar heb ook last van die verrekte vermoeidheid. Ga denk ook maar even dutten :)

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Grace! Waar is je 26 weken dansjeee??! Ik dans hoooor! :D

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Oh zo moe ben ik nu ;)

Maar inderdaad een 26 wekendansje :D

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nou, wat is iedereen lief voor mij vandaag.....en ben niet eens jarig hihi.

Grace, ik dans mee schatje!! Doe jij maar rustig, dan maken wij de drukke bewegingen wel.

Anja, goed bezig meid!! Ik moet hier straks ook goed aan de bak als de kleine op bed ligt, dan krijg je tenminste wat gedaan.

Sunshine.......eeeeehhhhh........zwanger.....nee toch niet......eeehhhhh check handleiding.......ja DAAR heb je wat aan zeg. Dit is wel de vreemdste test die ik ooit gezien heb. Als je ermee terug gaat maak dan even een foto van het scherm. Normaal heb je 12 of 24 uur voor het weggaat, maar aangezien dit zo'n extreem rare test is.....heb je tenminste een bewijs.

Tinkerbell, talk to me girl!! Hoe staat het ervoor?

12. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Haha ja dat dacht ik ook Esther
    Nou bij mij zijn de duivels net door gekomen op naar ronde 2

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nou ja zeg.........vind het maar een rare bedoeling bij jou hoor. Mag hopen dat de volgende ronde gewoon eindigt in een duidelijke "zwanger".

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja echt hè ik ook , normaal word ik snachts ong nog nooit overdag, hoop op een minder hectische ronde 2

15. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther nog steeds roze bij afvegen heb nog steeds geen krampen weer afwachten

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Sunshine wat n rare test! ahh jammer toch ongi geworden :( maar zal toch trg gaan en me geld trg vragen..zijn al duur genoeg..

Tinkerbel spannend!

Hier ben k wel n beetje klaar met die dikkebuik, nooit gedacht dat IK dat ging zeggen haha,vind zwanger zijn geweldig, maar ik wil me kleine meissie zo graag zien en knuffelen..
    komt denk ik ook omdat men vriendinnetje der mooie meisje nu heeft en heb dr vanmiddag weer even gezien..smelt!:D ik kan niet wachten!
    word nu ook wel erg zwaar, zitten, opstaan,lopen, enzenz, en vooral savonds is ze van alles van binnen aan t doen, soms best pijnlijk, of t voorween zijn weet ik niet, maar begint er aardig op te lijken.
    soms lijkt t wel of ze me van onder schopt auw, of met nageltjes bij de bm mond pff..en heb ook al vaker hardebuiken en ongesteldheidspijn, steken van onder..en kramp in been/lies..
    11e weer naar de vk, dus ben benieuwd, vraag wel even of ze miss wilt kijken of ik al ontsluiting heb...want word aardig krapjes daarbinnen ben maar n slanke dame, dus ik denk dat ik geen 40 week haal..als t nu al zo rommelt.

xx

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Sunshine, balen meis :(

Tinkerbell, duim voor je!!

One, kan me voorstellen dat je niet meer kan wachten! Nog even en je hebt je prinsesje in je armen.. Aftellen maar! *knuff*

18. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi meiden

hier kom ik eindelijk met mijn mega reacties op al jullie gekwebbel van de laatste 2 weken... deed me deugd om er even tussen uit te zijn... maar nu mag ik het bekopen met al die pagina's na te lezen :D (dus alvast sorry als ik iemand of iets vergeet ofzo haha)

@esther: meid ik hoop zo hard dat het deze ronde raak is voor jullie ! jullie hebben iig goed jullie best gedaan zo te lezen ;)

@one: mooie foto's van je buik... nog een paar weekjes geduld meid en je hebt je mooie meid in je armen :)

@tinkerbell: meid je lichaam maakte het spannend, zo rot dat het resultaat niet positief is :x ik blijf nog voor je duimen !

@sunshine: welkom hier... maar wat een triest nieuws, het zag er zo mooi uit :(

@grace: oh nee meid bloed tijdens zwangerschap heb ik nooit gehad, zou ook gebeld hebben hoor !

@evelien, heb je het leuk gehad in Brugge... mijn ex is van Brugge... heb daar leuke tijden beleeft! zo'n mooie stad !!!

@lappie, beetje laat maar alsnog proficiat met jullie trouwdag !

@lyanna: je lichaam heeft waarschijnlijk tijd nodig om eitje te 'maken'... je kan misschien iets van supplement nemen met vitex agnus in? dat helpt mij wel!

@zwangere dames: ik dans mee met jullie dansjes... al wil ik graag snel mijn eigen dansjes gaan dansen :D
    houden jullie het nog uit met de warmte?!

... euhm ja nu ben ik het zo ongeveer kwijt :)

@ego
    vandaag een moeilijke dag op het werk... collega is 19 weken zwanger, nu blijkt het kindje gehandicapt en ze hebben besloten om het kindje te laten geboren worden... ik voel me echt zo rot want ik geef toe ik was jaloers op haar (en alle andere mensen om me heen dat zwanger zijn/worden)... maar nu moeten ze hun knulletje dus laten gaan... pff ik weet gewoon niet hoe ik zoiets zo overleven?! ze heeft hiervoor al 2 miskramen gehad... zo verdrietig dit alles!

19. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier is het rood maat nog niet fel en heb nog geen krampen moet ik vandaag als dag 1 tellen?

20. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jeetje wat erg zeg!! Maar gaan ze nu de zwangerschap afbreken of juist niet? Je zegt dat ze het geboren laten worden en later zeg je dat ze hem moeten laten gaan......

Pffffff komt best een klein beetje dichtbij moet ik zeggen. Ik heb zoals jullie weten een gehandicapte zoon en twee miskramen gehad. Toevallig heb ik vandaag de intake gehad voor de vruchtwaterpunctie. Is natuurlijk een heel serieuze zaak. Dus de stemming was vandaag even anders... en dan denk ik daar uiteraard ook aan. Ik krijg de punctie op 20 augustus, ik ben dan 16+5 wk. En de uitslag van die specifieke chromosoomafwijking duurt twee tot drie weken, dus ben dan tussen de 19 en 20 weken zwanger als we de uitslag krijgen..... pffffffff.
    Spannend allemaal hoor.
    Maar, heel veel sterkte voor je collega!! Ze zal het echt heel erg moeilijk hebben..... :(

Deel Deze Pagina