Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik ook, maar is nog een week dus wil me nog niet laten meeslepen eigenlijk. Die kleine zit al de hele tijd met zijn hoofd onder mijn shirt naar mijn buik te kijken hahaha.

Maar die pijn is inmiddels echt niet leuk meer. En ik heb het alleen als ik zit gek genoeg. Dan trekt het helemaal door mijn linkerheup, via mijn kont naar mijn linkerbeen?????? SNAP ER GEEN REET VAN!!!!!!!! Wie draait de tijd vooruit???

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik doe mijn best. Wil ook de tijd iets verder, maar helaas lukt het me niet...

3. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    esther ik duim heel hard voor je en hopelijk hebben je 2 ventjes gelijk.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    *smak*

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oehh wat spannend es! Ik duim ook heel hard dt weet je! Xx

6. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier heeft FF mijn kruis verzet :(

7. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hmmm als ik wat details weg haal zet FF mijn kruis terug maar dan wel een stippellijn

8. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Esther,zie er echt veelbelovend uit,je kan toch ook zo'n extra gevoelige test doen die 6 dagen voor NOD al kan of wacht je netjes tot de dag?

Grace, strippen ok dat schiet dan op dan,maar beter dat ze meedenken ja,overtijd lopen lijkt me zwaar frustrerend.

Tinkerbell, snap FF soms ook niet met dat kruis verschuiven.

Bij mij komt ie denk ik straks op gister te staan,toch dag 16 weer.

29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com

groetjes Carina

9. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier heb ik gebeld voor de uitslag van mijn plasje ik heb dus duidelijk een infectie eentje die zelden voor komt vraag me de naam niet want dat weet ik niet meer was in ieder geval een moeilijke naam. Nu moet ik antibiotica nemen. Dus moest ik zwanger zijn weet ik niet of dat kwaad kan.

10. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    carina ik denk dat gisteren jou ei is geweest

11. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Tinkerbell. Zou het even vragen of het kwaad kan. Maar als het goed is houden ze het wel in de gaten of je het mag gebruiken, het is toch bekend dat jullie bezig zijn zwanger te worden.

Esther. Temp nog steeds mooi hoog.

Carina. Zou nog even wachten waar ff een kruis neer zet.

Vanacht weer beroerd geslapen. Had pijn in mijn bekken en buik, volgens mij was de kleine bezig met verder indalen. Teminste zo voelde het.

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell, ben je mooi klaar mee dan. Ik zou gewoon eventjes bellen voor de zekerheid. Ik vind je kruis op dit moment wel logisch staan eigenlijk.

Carina, door de jaren heen leer je wel te wachten met testen. Ik ben nu 27 rondes bezig voor een 2e kindje (wat ik geteld heb tenminste) dus als ik dan elke maand zou moeten testen voor nod zou een duur grapje worden. Ik sluit me aan bij cd 16 bij jouw kaartje.

Margha, het is wel een logisch termijn voor de indaling en dat kan echt goede pijn doen meis. Niet leuk, maar op zich wel een goed teken natuurlijk.

Hier plasje vanmorgen ook maar ingeleverd. Vandaag of morgen de uitslag, ligt eraan of het op kweek moet worden gezet. Maar ik denk niet dat het een blaasontsteking is als ik eerlijk ben. Vandaag is het een heel stuk minder aanwezig allemaal.

13. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Tinkerbell ik zou voor de zekerheid even bellen. Beterschap in ieder geval.
    Denk ook dat je kruis wel klopt.

Carina denk ook cd 16 even kijken wat je temp gaat doen

Margha indalen kan. Had er ook wel flink last van. Schiet ook al op voor jou.

Esther bem benieuwd naar de uitslag. Ondertussen duim ik door.

Hier weer gerommel. Last van rug en buik. Hopelijk mag ik morgen nog wel mijn gesprek doen ;)

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Grace benen bij elkaar houden meissie hahaha.

Hier had ik mijn grote mond moeten houden dat het minder was. Ik ben hele ochtend aan de poets geweest, boswandeling gemaakt met kleine man en hond, gestreken etc etc etc.....nergens last van. En op het moment dat ik me ga zitten voel ik het links weer. Lijkt wel als of er in mijn linker lies iets wordt afgekneld of zo....ach weet ik ook veel....

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Whaa je maakt t echt spannend hoor! :)

@all
    Hier weer 36,8

Jullie nog n mening over mn kaartje?
    Xx

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Hey dames!

Alles goed hier? Moest toch even van me afschrijven want ml wilt het niet altijd horen..

Het zit niet mee helaas.. Vorige maand volledig afgekeurd door mijn bedrijfsarts ivm bekkeninstabiliteit, dus mag helemaal niet meer werken. Heb mijn slechte en minder slechte dagen, maar heb toch vaak best veel pijn! Gelukkig nog maar drie maandjes.

Gister ml en onze ouders meegenomen naar een 4D echo. Super! Wat een mooi mannetje, nu al :) Nu komt alleen dat hij achter schijnt te lopen in groei.. Net de VK gebeld en die heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo met 28 weken. Volgens de echo van gister loopt ie bijna 2 weken achter, dus dat wilden we toch even verder laten nakijken. Maandag 21 oktober dus een afspraak bij de Gynaecoloog. Ben benieuwd hoor!

Voor de rest wel happy hoor! :D

17. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Esther. Kan het niet van de hormonen komen die je hebt moeten spuiten deze klachten?

Grace. Whaha jij 39 weken. Spannend zeg.

One. Jou kaartje gaat alle kanten op, word er niet wijzer van sorry

18. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Evelien. Wat naar zeg allemaal, snap dat je je zorgen maakt over de kleine man zeg maar zal eerst afwachten wat de gyn zegt, misschien maakt de kleine het verder wel heel goed. Zal aan jullie denken de 21e. Knuffel.

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Lief van je Margha, ga inderdaad even afwachten wat de gyn zegt dan. Hij was verder wel heel beweeglijk, dus daar schort het niet aan :) Jij gaat ook al hard zeg! Nog maar 5 weken!

Grace, jij al bijna! Hoop inderdaad voor je dat je nog bij je gesprek kunt zijn. Sterkte daarmee, zal allemaal niet meevallen :(

Hoe gaat het met de rest?

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Hierbij mijn bescheiden buikje.. 26 weken :)

Deel Deze Pagina