He get Evelien, zit niet mee. Je mag gewoon even klagen hoor dat lucht op. En probeer je nog niet teveel druk te maken over die groeiachterstand. Er kan echt nog een hoop gebeuren en ze gaan het in de gaten houden. Knuff One, ik zou helaas ook niks over je kaartje kunnen zeggen. Heb jezelf een gevoel erbij? Hier inderdaad 39 weken. Zal het door alles gewoon vergeten. Even een (stijf) dansje hier.
Evelien wat een mooi buikje. Wel balen wat je te horen hebt gekregen. Veel sterkte en ik denk aan je de 21e Hier mag de antibiotica normaal niet bij een zwangerschap alleen als het echt nodig is of als de arts het je voor schrijft
Grace, dankjewel! Komt inderdaad wel goed denk ik. Ze zullen het wel goed in de gaten blijven houden. En als het een lief klein mannetje wordt is dat ook niet erg! Ik dans met je 39 weken dansje mee Tinkerbell, dankjewel
Grace zelf denk ik dt ei al is geweest...merk t aan mn cervixslijm. Evelien mooi buikkie meid lijkt wel wat op die vn mij toen xxx
Evelien, ik sluit me bij de dames aan qua alles eigenlijk. Dikke knuffel. One als je die dip op cd19 even niet meedenkt zou ik zelf voor nu gokken op 14. Margha, ja zou kunnen maar die hormonen zorgen alleen voor het groeien van eitjes. Daarom moet je eigenlijk daarna ook nog pregnyl spuiten. Ik weet het niet maar zou toch vreemd zijn als ik daar nu zoveel pijn van had? Wat een rotzooi dan. eeehhhh......kwijt........ Plasje staat op kweek, morgenochtend uitslag.
One, ik denk eerder 20 dan 16 maar het is best moeilijk te zien! Esther, dankjewel meis. Sannend meis morgen de uitslag. Laat je het meteen weten?
Esther oke..maae gemiddelde dag voor men ei is dag 17 van voorheen. Mja is niet echt n duidelijk kaartje.. Eveliwn oke bedankt meis we zien t wel wors weer afwachten dan wanneer ik ongi word...na de bevalling rare kaartjes. Maar hij lijkt wel veel op mijn zwanger kaartje...
Esther, tussen 8 en 12, mooi! Hoef je niet de hele dag meer te wachten One, oeps.. Als ie zo lijkt op je zwanger kaartje haha. Of wil je snel weer zwanger worden?
hoi meiden ik meld me hier ook even, ik ga momenteel door k*t periode in mijn leven... enkele collega's op het werk maken het echt onmogelijk om mijn werk uit te voeren (ben diensthoofd), dit is al hele lange tijd aan de gang, iets meer dan een jaar nu... en omdat het al zolang sluimert, heb ik vorige week een serieuze knak gekregen! ben depri en voel me machteloos, en zo wil ik me helemaal niet voelen tijdens mijn (laatste!!) zwangerschap... ik wil gewoon kunnen genieten! mijn ha heeft me 2 weken ziek thuis gezet, en ik heb optie om te laten verlengen, wat ik misschien wel ga doen... ik ben er nog niet uit! één lichtpuntje omdat ik me door stress enz heel veel zorgen maakte over de baby in mijn buik mocht ik gisteren op echo gaan om te checken of alles nog steeds goed zit en ja hoor alles is nog toppie! en we hadden geluk, we konden gelijk ook het geslacht zien! we krijgen een jongen !!! de meiden die ik op fb heb, graag nog niets verklappen... mijn zusje gaat waarschijnlijk mee naar de volgende echo, dus we willen haar dan vragen of ze meter wilt zijn... en als het op die echo ook zo duidelijk is, dan gaan we het aan de grote klok hangen dit was even heel ego, ik ga nu nog slaapjes doen want heb rotte slapeloze nacht achter de rug, maar straks kom ik hier piepen en reageren!
Es thanks meid. Evelien ja we gaan er weer voor hihi wil niet te groot leeftijdsverschil tussen de kindjes Mvm gefeliciteerd wat leuk n jongen! En idd doe maar lkkr rustig aan zolang t kan...knuff
mvm gefeliciteerd met je mannetje!! Maar wat vreselijk k*t dat er altijd rotte appels bij moeten zitten op het werk. Denk maar goed aan jezelf meissie!! Nou geen blaasontsteking dus dat is goed. Wel gyn gebeld vanmorgen over mijn klachten en krijg vanmiddag om 13:30 een echo want het kan door de overstimulatie komen. Dus dat nu mijn eierstokken vergroot kunnen zijn. Tuurlijk, kan er ook nog wel bij. Ze vonden de klachten serieus genoeg voor een echo, dus daar gaan we weer.............vind het echt een schijt zaak dat niemand van de gyn afdeling mij dit verteld heeft dat dit kan gebeuren. Vind ik toch een behoorlijk belangrijk detail.
goed gegroeid! vorige x 4485 en 54 cm nu 5400 en 58.5 cm! prikjes weer gehad, pff zielig! maar ze slaapt nu lekker.. x
One, goed nieuws dus, jeej Hier zag alles er goed uit. Ben echt van binnen naar buiten gekeerd, maar ze konden niks vinden. Verder is het zo dat je door de menopur eerder ongi kan worden als je niet zwanger bent. Laten we zeggen dat 9 van de 10 keer dat zo is. Slijmvlies was prachtig dik, maar ja niks aan af te lezen natuurlijk op dit tijdstip. Klachten hoorde ook niet bij een overstimulatie. En eigenlijk zou ik echt niet meer op de menopur kunnen reageren aangezien ik nu 12 dagen al gestopt ben. We wachten verder en slikken ondertussen paracetamol.