Oh en ik ben het zoooooo zat. Alles doet me pijn en ik ben ook weer lekker misselijk...not!! Van mijag ze eruit en wel NU... Blegh....
evelien en grace,, bah this wat met dat werk,, waarom kunnen ze niet gewoon normaal rekening houden mt elkaar he... uhmm mijn gewone lf is 14 xx
Grace, meis het is echt aftellen voor je nu hoor. Probeer anders lekker veel te slapen, dan gaat de tijd ook een stuk sneller en hoef je ook niet te denken aan al die sores van je werk (wat rot!).. Sterkte meissie. Enneh heb ik echt recht om dezelfde functie weer te blijven doen? Ik ga wel halve dagen werken he.. 5 dagen tot 13.00u in plaats van tot 16.00u..
Grace, dikke knuffel voor jou! Evelien, nu maar hopen dat de oefeningen gaan helpen. En had je dit besproken met je chef? Dan heb jij gewoon recht erop hoor!! One, temp gaat lekker meis
Esther, heb het niet letterlijk besproken.. Ging er eigenlijk gewoon van uit.. Heb ik een poot om op te staan?
Heb je wel al aangegeven dat je minder uren gaat werken dan? Zo ja, dan heb jij gewoon recht op je eigen functie als ze er niks over hebben gezegd verder. Maar je moet het wel van te voren duidelijk hebben gemaakt zover ik weet. Heb je geen cao boekje?
Als jij besproken en goedgekeurd heb dat jij minder gaat werken mogen ze niet zomaar je functie of werkzaamheden afnemen. Dan hadden ze dat in overleg moeten doen. Bij mij willen ze mijn ouderschapsverlof goedkeuren maar met andere (minder) werkzaamheden. Dit mogen ze niet doen wettelijk gezien alleen in overleg. Ik wil dat niet en vandaar dat ik dat heb laten uitzoeken. Echter houden zij ook voet bij stuk. Daarom ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Bij een rechter krijg ik misschien wel mijn gelijk maar toch...maar ik ga eerst bevallen en genieten
Cookies op de websites van RTL Nederland Als je gaat googlen vind je nog een hoop andere artikelen. Zit nu op mijn telefoon dus zoekt wat lastiger
Ff berichtje wat ik gisteravond laat nog heb geplaatst bij de novembermama's op FB en vanmorgen op een andere groep... Gisteravond wéér in het ziekenhuis gelegen. Hieronder even klein verslagje (van gisteravond): Joshua naar mijn ouders gebracht, want die moest wel gewoon slapen. Eenmaal dat ctg ding erop en meneer liet zichzelf ineens weer zien. Onderweg van de auto naar het ziekenhuis kreeg ik weer een enorm harde buik. Dit keer tegelijk met een paar flinke messteken onderin. Dat ik echt dacht: Auw! Tijdens de ctg waren er een paar flinke harde buiken te zien en zeker ook te voelen. 1x ging hij zelfs van 0 naar over de 40 in zo'n "mooi" boogje. Deze deed ook echt flink pijn. Dit bleken voorweeën te zijn. (bij Joshua nooit gehad) Ctg was goed. De echo van het vruchtwater was goed en voor mijn gemoedsrust hebben ze ook de doorloop van de navelstreng en een bloedvaatje gemeten en ook dit was goed. Ik kon dus weer naar huis. Voel me nu wel wat beter. Dat het met mijn mannetje ten minste goed gaat. En wat de vk ook nog zei... Dit mannetje heeft een flinke bos met haar . Voel hem nu ook lekker bewegen nu ik in bed lig, dus als hij dat morgen ook gewoon even lekker doorzet . ----------------------------------------------------------------- Deze ochtend de kleine alweer meer gevoeld als gisteren en de rest van de week (had abbo op het ziekenhuis deze week, pfffff... Maandag, dinsdag, woensdag én gisteren). Hieronder foto van de ctg gisteravond, waarop die pijnlijke harde buik ook te zien is (die van 0 naar 40 ) (onderste groene lijn) ------------------------------------------------------------------ Vandaag trouwens ook meer last van (gevoelige/pijnlijke) harde buiken tegelijk met steken onderin. Had ze al wel zodra ik opstond, maar waren nog niet pijnlijk (ja afgelopen maandag omdat ik zondag zo druk was geweest). Maar nu doen ze toch wel vaker wat pijn...
Esther, ja heb aangegeven dat ik minder wil werken en dat is ook goedgekeurd. Ze hebben er inderdaad verder niks over gezegd, dus dan zal ik wel in mijn recht staan Inderdaad ook even in mn cao boekje kijken. Grace, thnx voor het artikel! Ze hebben inderdaad niet overlegd dat ik iets anders moet gaan doen, dus ik ben benieuwd wat ze na mn verlof gaan zeggen.. Oh dus bij jou willen ze alleen op bepaalde voorwaarden goedkeuren? Zo erg! Grr wat een nare mensen bestaan er op deze wereld he :x Dan maar een rechtszaak meis, kost wel energie maar ik zou echt vechten voor mn recht hoor! Anders komen ze er lekker makkelijk mee weg... Hoe wil jij je week indelen dan? Mvj, jeetje inderdaad een abbo gehad op het ziekenhuis deze week.. Gelukkig is alles goed, behalve die harde buik dan. Kan me voorstellen dat dat niet fijn was Laat 'm nog maar lekker even zitten hoor! Word je eerder ingeleid of ga je de volle 40 weken uitzitten?
mvj jeetje meis wat een gedoe toch met jou. Nog heel eventjes meissie, maar kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Evelien, dan sta je vol in je recht moppie dus zal alles wel goed komen.
Ja het rommelt aardig, maar hij moet toch écht nog ff blijven zitten hoor... Hier nog ff verschilletje van vorige week met nu...
Esther, gelukkig meis dan is het nu alleen maar afwachten. Dankjewel Mvj, jeetje dat is een flink verschil als ik het zo zie! Heerlijk buikje
Komt vast allemaal goed meissie. En mochten ze gaan zeiken sta je in je volste recht. Hadden ze maar iets moeten zeggen van te voren. Lekker zwanger zijn nu moppie
Gastouder is ook door mijn hoofd gegaan maar er is veel minder vraag naar omdat als mensen hun baan verliezen ze de kinderen ook thuis houden en er zijn steeds meer die hun kinderen naar familie brengen omdat de kinderopvang steeds duurder word. Een nicht van ons en een buurvrouw van on heeft het ook geprobeerd en kregen het niet op poten. Tnt gaat in deze regio stoppen en samen met een grotere plaats. Ik woon in het noorden van nederland waar weinig banen zijn helaas.
Hoorde net van iemand dat mijn buik al gezakt is... Verklaart wel de rommelbuik en pijn onderin... (ff snel via foon, ben onderweg)
Spannend Mvj!! Hij komt, hij komt, die lieve goeie uhhh... prins Esther, inderdaad maar ff daarop focussen ja! Over werk nadenken is al stressen haha Margha, ja kinderopvang wordt inderdaad steeds duurder. Maar vind ook dat je nog steeds veel terug krijgt van de Belastingdienst en nu ook meer mogelijkheden krijgt van de kinderopvang, ze zijn veel flexibeler. Ik ga bijvoorbeeld 5 dagen tot 13.00u werken, dus ik kon bij de kinderopvang halve dagen afnemen. Scheelt toch een hoop! Gastouder is dus niks voor in jouw buurt, jammer hoor, was een mooie mogelijkheid geweest. Jammer ook van tnt! Is er niet een korte cursus die je nu kunt volgen in een branche die beter loopt? Kraamverzorging of zoiets?