Esther, gvd!! Had zo anders voor je gehoopt! Wat een baaldag.. Kan er nog wel bij met al die regen en windstoten pff... Knufff Jennifer, goed bezig meid! Lekker vroeg klaar met de kinderkamer En dan ook trouwen in december, wat gaaf! Gefeliciteerd alvast! Leuk he als je kindje zo beweegt. Net aan het ontbijt maakte de kleine man een vreselijke draai in mn buik, en dat was niet fijn! Dat ga jij ook merken straks, dat je kleine soms zooo verkeerd kan liggen. Toch ook wel grappig zo'n onhandig poppetje Mvj, ik heb laatst ook een dikke prop slijm verloren. Maar dacht er niks bij, ook geen last van verder en nu niet meer opgemerkt. Weet nog dat One het ook best vroeg had en het daarna gewoon weer prima ging. Misschien voor de zekerheid ff de VK bellen? Die kan je vast wel vertellen hoe en wat.
Jennifer wat gaaf dat je in december trouwt. En groot gelijk dat je het klein houdt alvast een dikke proficiat
Hihi idd evelien dat je dat nog weet....wou t net typen k bn t ook verloren best vaak stukjes....geeft niets mvj ! Kus
Esther yep gaat weer omhoog maar dat wil niets zeggen maar zelf vind ik hem wat lijken op mijn kaartje toen ik zwanger was in november
Ik lees nog wel mee, reageer niet zoveel meer. Esther echt balen meid! Tinkerbell spannend, maar je lf is zoiezo de laatste cyclussen wat langer. maar ik duim voor je! Grace al wat meer beweging? Jennifer gefeliciteerd!
Paprikaas normaal heb ik een lf van 15 dagen. Dus das nog twee dagen. Heb vandaag wel veel steken links onder in mijn buik
Tinkerbell lichaam: gedraag je hoor!!!!!! Ik vind het echt vaag, nog niks te bekennen. Ik ga volledig uit van ongi hoor, maar gezien dat verhaal van de gyn had ik het toch echt allang verwacht.....zo'n 2 dagen geleden al. Zul je zien dat juist bij mij mijn lf langer word ipv korter.
Hi moppies. Vanochtend om 09.20 uur is S.iënna F.irenze geboren. Ze weegt 3620 gram en is 52 cm lang. Dolgelukkig en stapelverliefd zijn we. Het heeft in totaal 6 uur geduurd en was vrij pittig. Rest van de info volgt later
Grace wat snel meid...gefeliciteerd !!! Ben benieuwd naar jullie meisje Hihi grappig...yoen is om 9:25 geboren Xxxx
@grace nogmaals gefeliciteerd meis!!! Geniet er lekker van samen en n mooie naam hoor!!! Leuke foto ook op Facebook
Gefeliciteerd Grace en wat een mooie naam. Hier weinig te melden verder. Temp is wel hoog maar zie geen innestelingsdip dus denk deze ronde niks. 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Carina jou temp ziet er goed uit meid ik duim voor jou. Esther ik zie dat je temp verder is gezakt. Balen meid en een dikke knuffel. Heb je al wat gespot? Hier is temp hetzelfde gebleven.