Grace hier ook nogmaals van harte gefeliciteerd met een pracht van een dochter!!! Ze is echt super mooi!! Geniet ervan. Hier inderdaad ongi geworden. Gelijk gyn gebeld en kan er woensdag heel voor de uitgangsecho.
Esther ahh nee bah ! Dikkeknuff! Hier nog hoog. Xxxx Enne ik bn ook zo benieuwd naar je mopje grace heb je niet op fb
Tinkerbell en One, ik duim voor jullie meiden. En Carnina voor jou natuurlijk ook. Een temp dip zegt helemaal niks meid. Heb er zo veel gehad terwijl ik niet zwanger was. En andersom
ohh Es lieverd, dit is zoooo jammer, ik had het zooo voor je gehoopt! dikke knuffel !!! one en tinkerbell, ik duim ook voor jullie lieverds! grace, dikke proficiat met de geboorte van je dochter, ben ook benieuwd naar fotootjes @all, ik ben weer op het goede pad aan het komen, duurt wel weer even vooraleer ik weer helemaal top ben, maar het komt wel weer goed... ben wel benauwd als ik denk aan donderdag, dan moet ik weer aan het werk... nu ja het is niet anders, we zien wel! dikke knuffel dames !
Dank jullie wel moppies. Het is zo snel gegaan. Om half 4 schrok ik wakker van een steek en gelijk weeën die om de 6 minuten kwamen en flink pijnlijk waren. Rond half 6 was de vk er en had ik al 5 cm ontsluiting en mocht ik gelijk naar het ziekenhuis. Eenmaal in het ziekenhuis was ik al aardig van de wereld en heb ik niet heel veel bewust meegekregen behalve mijn weeën die heel eerlijk best pijnlijk waren (misschien ook doordat ik tussendoor gewoon geen rust kreeg). Om 9 uur kreeg ik ontzettende persdrang maar had nog maar 7 cm ontsluiting en mocht ik niet persen en toen heb ik even een inzinking gehad en ben ik gaan schreeuwen hoe ik dat ooit moet inhouden. Toen hebben ze eerst mijn blaas nog geleegd en wilden ze een keer proberen om het randje weg te duwen en dat ik mee mocht persen en dat lukte gelukkig en 9:20 uur was ze er. Dan moet je eerst nog plassen voor je naar huis mag en tijdens de eerste poging ging ik onderuit moest ik plat gaan liggen en daarna eerst eten. De tweede poging lukte en mochten we naar huis waar we half 3 waren. Was best pittig maar ze is zo mooi dat je daarna eigenlijk alleen maar in de wolken kan zijn. Alleen als ik loop en zit is die wolk even niet roze
Grace. Wat een prachtig meisje, mooie naam, mooie datum. Fijn dat het snel ging. Lekker genieten. Esther. Balen van je ongi. Hopelijk kunnen ze deze maand iui doen. Begin vast met duimen voor je. Tinkerbell en one. Spannend meiden. Ik duim.