Wat een prachtig meisje Grace. Tinkerbell en One,gaan jullie vandaag testen? Hier een normale temp. 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Ik ga niet testen mijn temp is weer serieus naar beneden gegaan. Nu weet ik wel niet of dat dat is omdat ik heel slecht heb geslapen of omdat het is dat ik ongi moet worden.
Hè wat jammer van je temp. Heel erg laag vind ik hem nog niet hoor, maar ik snap dat je morgen wilt afwachten nu.
Ik ga nog niet testen wacht nog n paar dagen...durf t niet haha en heb geen testen thuis dus dt scheelt! Wel 14dpo vandaag en omhoog $
One. Mooie hoge temp. Spannend. Tinkerbell. Ships man. Temp is gezakt. Duim nog stug door hoor. Esther. Balen zeg. Hoop deze ronde voor een goede stimulatie. Gisteren veel in huis gedaan, heb sinds een week serieus last van nesteldrang. Nu dus echt last van mijn buik, vanacht ook erg last gehad. Ga nu dus maar even liggen. Spannend zeg, ben zo benieuwd hoe ons kindje eruit zal zien en wat we krijgen.
Ahh nee tinkerbell wt jmmr potverdorie! Hier nog 37,1 - 15 dpo Normaal was k gister al ongi....vind t toch wel spannend!
Heb ze niet thuis. Zei ook tegen mijn vriend...dt ik overtijd was Die zei wacht nog maar even mt n test maar ik kan ook niet wachten hoor Denk dt ik morgen testjes koop als temp nog hoog is