Hallo! Ik ben nieuw hier op het forum. Wij zijn deze maand begonnen voor ons 1e kindje. Ik slik al ruim 2 jaar geen pil meer (i.v.m. lichamelijk klachten wat ik er van kreeg) en sinds die tijd had ik een redelijk regelmatige cyclus van 26-28 dagen. Nu in de eerste maand zit ik al op dag 30. Heb al 2 keer een test gedaan en die is negatief! Heb getest met K2V5. Heb al wel 2 weken last van buikkrampen, pijnlijke en gespannen borsten. Heeft iemand van jullie dit wel eens meegemaakt?
Hoi Amber, Een vervelende situatie dat je overtijd bent en de testen negatief zijn. Ik heb dit ook aan de hand gehad. Ik heb toen veel opgezocht hierover, en de testen kunnen ook pas na de NOD positief worden, sommige vrouwen maken wat trager hcg aan, het zou welke elke 2-3 dagen moeten verdubbelen dus over een paar dagen mss nog een keer proberen, ochtendurine is het meest geconcentreerd dus dat kun je beste gebruiken. Het kan ook zijn dat je cyclus toch een keer langer is? ik ben uiteindelijk op dag 54 pas ongesteld geworden! veel succes ermee! liefs Suuus
Dankjewel voor je lieve antwoord! Heb inderdaad met ochtendurine getest. Ben van plan om nu tot woensdag te wachten en dan weer te testen. Zou ook kunnen dat mijn cyclus gewoon langer is.. Tja meer dan afwachten kan ik helaas niet doen. Heb inderdaad ook wel gezocht op internet en inderdaad komt ook voor dat je pas ruim na je NOD positief test. Pff dag 54 bij jou is ook echt lang. Was je cyclus daarvoor wel regelmatig?
@amber ik ben bang dat je inderdaad moet afwachten, hoe moeilijk dat ook is! ik denk dat het nog twee kanten op kan gaan, je hoort wel vaker verhalen dat de test pas later positief is! Hier ben ik pas op 1 november vorig jaar met de pil gestopt, de eerste menstruatie was na 28 dgn en de tweede na 54 dgn, ik denk dat het met het stoppen met de pil te maken heeft! ik ben in elk geval blij dat ik nu weer op dag 2 zit! je leest hier ook weleens verhalen van meiden die een cyclus van 100 dgn hebben, ik denk dat je daar helemaal onzeker van wordt! succes met wachten tot woensdag! ben benieuwd
Ja inderdaad gewoon afwachten. Hopelijk wordt jouw cyclus nu wat regelmatiger! Denk inderdaad dat het bij jou ook met het stoppen van de pil te maken heeft. Ik laat woensdag weten wat de test aangeeft!