Algemene tips om snel(ler) zwanger te worden!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Btw. De meeste mensen komen er pas achter dat ze zwanger zijn na een week of 4.. Dit betekend dat zij dus gewoon hebben gedronken (als ze drinken). Moeder en kind krijgen pas na 5 weken een bloed band dus daarna is het pas schadelijk voor het kind.. (voor de geen die drinken en zwanger willen worden...)

2. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Vanuit huis email's versturen.
    Biddinghuizen
    Allereerst mijn excuses voor mijn verkeerde interpretatie.

Hier heb je helemaal gelijk in ik denk ook niet dat je er niet niet aan kunt denken als je dit zo graag wilt.
    Tips zijn helaas geen magische middelen:( anders zou ik ze je direct instralen(K)!!!
    Wens je in ieder geval alle geluk van de wereld zodat 2011 ook jou jaar gaat worden!!!!

XX

3. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0

Knuffel!

4. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen

Top bedankt voor de info!!!

XX

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Mijn tip is: ga op vakantie. Of is dit nu heel sarcastisch? ;)

Het is vast lief bedoeld, maar ik ben het een beetje beu dat mensen roepen dat je het los moet laten.

6. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Kan ik me heel goed voorstellen!!

Wie weet kan ik hier over een jaar over mee praten, maar ben nu net een mager maandje bezig:)

XX

7. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Heb inderdaad ook weleens gehoord dat het positieve energie geeft wanneer je op vakantie bent!!
    Om dat je dan even weg bent uit de stres van het dagelijks leven!!

Kortom loslaten als je zo graag zwanger wilt worden is gewoon niet mogelijk!!

XX

8. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Daisy,

Niet lullig bedoeld, maar misschien moet je wat beter nadenken hoe je dingen hier neer zet..
    Vele mensen zijn al lang bezig.. En jij net een 2 weken.. Voor jou is het nog leuk en spannend, voor de mensen die een jaar bezig zijn en in het ziekenhuis onder behandeling zijn is het een zware domper..

Zij hadden ook gehoopt snel zwanger te worden, maar ondertussen zijn ze er achter dat het niet 1 2 3 lukt en is het medische traject erg zwaar.
    Op deze manier zoals jij schrijf trap je veel mensen op hun hart en jaag je ze tegen je in het harnas..

Dus, even nadenken voor je wat neer zet. Bedankt..

9. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Je hebt al veel gehoord.... haha, sorry beetje flauw.. maar ieder stukje begint hiermee...

10. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Nee, loslaten is idd erg lastig...
    Wanneer je maanden verder bent zonder resultaat, ga je (ik in ieder geval) je afvragen wat er aan de hand is :(. Er hoeft natuurlijk niks aan de hand de hand te zijn... Maar van die onzekerheid krijg ik toch wel een beetje stress :(.

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Als ik op de ervaringen van mijn moeder afga, is het echt niet zo makkelijk als er soms over gepraat wordt...

Kwam er bij mijn ouders nog bij dat ze ook niet mochten adopteren (in die tijd mocht dat niet als één van de ouderstellen van aankomende adoptieouders gescheiden was...).

Dat was voor hen nog de grootste klap in het gezicht. Geen tweede kindje kunnen krijgen op een normale manier en niet via adoptie.

Toen hebben ze de hoop dus laten varen en was het kort daarna alsnog raak. Maar mijn moeder heeft het er erg moeilijk mee gehad, ookal was mijn zus er al wel.

Er zijn een heleboel mensen die meenden te moeten troosten met de woorden "maar je hebt toch al zo'n mooie dochter?". Dat kan dan wel zo zijn, maar als je echt een tweede wensbaby hebt (mijn zus was, heel oneerbiedig gezegd, een moetje) en het lukt maar niet is het erg frustrerend.

12. linde90

linde90 Niet meer actief

Daisy, ik merk aan je berichtjes dat je er vol goede moed ingaat,Heel goed!
    Ik hoop natuurlijk voor je dat je snel zwanger bent en het allemaal nog "leuk"is gebleven.
    Maar maand na maand weer ongesteld worden en iedere keer weer die hoop dat je net op het goede moment hebt geklust, je ei goed benut hebt, en dan toch weer ongesteld worden is slopend en het "leuke " is er dan op den duur wel vanaf.
    Nou mag ik nog niet klagen met mijn ronde 8 waar ik weer inga, maar al die meiden die zo lang al wachten en al de "tips" naleven die zo mooi vermeld staan, en nog steeds niet zwanger zijn van zo een wondertje ,kan dit inderdaad wel eens in het verkeerde keelgat schieten.

Nogmaals ik hoop dat je snel zwanger bent, en zoniet zal je later nog wel eens aan dit topic terug denken....... (denk ik )

13. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Correct!

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Pardon?
    Ik geloof werkelijk dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
    Maar je bent 19, en net twee weken geleden "begonnen"..dat zegt al iets.
    Ik hoop echt dat je alle ellende die vele vrouwen hier op het forum ondervinden bespaard blijft. En dat je snel zwanger bent, en uiteindelijk ook een gezond kindje op de wereld zet.
    Maar wil je dit soort uitspraken alsjeblieft nooit, maar dan ook nooit meer doen?

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    lieve daisy bedankt voor je antwoord.
    Ik hoop van ganser harte dat jij in ieder geval je naïviteit in deze kunt houden!
    Ik wilde dat ik die nog had.. Toen was zwanger worden inderdaad geweldig
    (hoewel ik nog steeds een fan van het vrijen ben;))

Even een tip voor iedereen die schrijft dat je er minder mee bezig moet zijn..
    Als je dat door redeneert zeg je eigenlijk:
    "je wordt niet zwanger (of blijft niet zwanger) en dat is je eigen schuld.
    Nu zullen jullie dat nooit bedoelen (tenminste dat hoop ik maar;)) maar het is wel wat je feitelijk zegt. En dat is het punt aan die opmerking die dubbel zeer doet...
    Denk het voortaan .. maar zeg het asjeblieft nooit meer...

MAar goed.. het is zo een heel ander topic geworden dan in eerste instantie de bedoeling zal zijn geweest. Want het blijft een feit dat onder normale omstandigheden de tips in de openingspost hout snijden.. Onder normale omstandigheden

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sommige meiden weten gewoon niet beter, die denken echt dat als je het loslaat, alles goedkomt.
    Gelukkig maar.... toch?

Als iedereen dat verdriet zou moeten meemaken.

Ik hoop alleen dat ze voor mensen in hun omgeving, die misschien wel heel verdrietig zijn omdat ze vruchtbaarheidsproblemen hebben, iets langer nadenken voor ze iets zeggen.
    Wellicht leren ze hier op het forum bij.

Elmo

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier een mama die sneller zwanger word dan dat ze met de ogen kan knipperen.. ik heb het ontzettende geluk dat mijn eitjes springen op de momenten dat ik denk dat ze springen, dat het zaad van mijn partner goed is en dat mijn baarmoeder zich alles behalve vijandig opstelt tegen zijn sperma.

Verder slikte ik geen foliumzuur, is het enige vocht dat ik tot mij neem liters koffie op een dag, ben ik 20 kg te zwaar en gebruik ik lactacyd om blaasontstekingen te voorkomen ( zelfs op doktersadvies), heb ik al jaren een zware burn-out dus stress in overvloed en ben ik als ik een zwangerschapswens heb er 24/7 mee bezig dmv van ovulatietesten, temperatuurlijsten en stalken van zwangerschapspagina.
    ben ik de uitzondering op de regel dan?

zijn zaad weet niet dat ik in mijn hoofd zoveel bezig ben met zwanger worden.. net zoals mijn eitje dat niet weet.. ik heb een uitermate regelmatige cyclus dus stress heeft ook daar geen invloed op. Mijn haren rijzen omhoog als ik lees dat mensen daar zo luchtig over praten.. goh meis, klus jij er al jaren op los zonder zwanger te worden? gewoon niet meer aan denken joh, zal je zien, ben je zo zwanger, want mijn moeder, mijn buurvrouw, mijn vriendin, ik... allemaal hebben het losgelaten en binnen 1 maand hadden we een positieve test.. onzin!
    Er veel mee bezig zijn is geen anti conceptiemiddel! was het maar zo simpel.. dan kon de pil de deur uit want dan ging ik er gewoon hele dag mee bezig zijn.. en als ik dan graag zwanger wil worden, dan ga ik er gewoon niet meer aan denken..

18. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0

Jij zegt het ik dacht het!8)

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Amen, ik sluit me hier helemaal bij aan!
    ZWANGER WORDEN DOE JE TUSSEN JE BENEN, NIET TUSSEN JE OREN!!!!

20. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0

Deze opmerking heb ik nog nooit gehoord! Maar ik vind hem werelds!
    Echt! ik heb de tranen over me wangen van het lache.

Deel Deze Pagina