Algemene tips om snel(ler) zwanger te worden!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Daan, zelfs jou opmerking snapt ze niet.. Haha... Vind het wel grappig!

Zal ik aan der uitlegge dat je dit charcatisch bedoelde tegen over haar.. of zullen we dat maar laten..;)..

Hoe smaakt je koffie! Ow krijg weer een pbtje van je.. zal even dit aftype en dan kom ik bij je;)..

Owhja.. een naar mens.. naja dat ben ik dan maar.. Ik plaats iig geen opmerkingen als:
    Als je niet zwanger wordt is dat je eigen schuld en ga je toch gewoon rondje dokter..

Maar goed.. je bent net begonnen en jong.. dus zou zegge.. je komt er nog wel achter kind

2. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    Zeg luister eens, ik heb nog een enkel x gereageerd op je antwoorden die je hier geeft...
    Maar neem het op dit moment wel even op voor Lisan ''2011isonsjaar''. Ze is helemaal geen naar mens !

3. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    Mijn koffie smaakt heerlijk !! Zit al op 3 koppen.. ;) + 3 sigaretten...

En jouwn borrel ? Het is dat ik zo nog moet werken anders had ik er 1 met je mee gedronken ? hahaha...

4. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Vanuit huis email's versturen.
    Biddinghuizen
    Dan zal ze haar mening wel niet zo goed fomuleren;)

5. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0

Lief van je.. ach.. ze is niet wijzer daan;) Iedereen probeert het haar duidelijk te maken maar ze ratteld maar door.. Ze heeft geen hart denk ik want ze doet vele mensen pijn met haar gerattel..

Mijn borrel is goddelijk en me sigarretje erbij ook!

6. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Meiden,

Van alles wat ik heb gelezen krijg ik echt een naar gevoel! TS is naar mijn idee een topic gestart om mensen die net als zij net begonnen zijn met zwanger proberen te worden tips te geven en met elkaar te delen.
    Toen ik net mijn Mirena verwijderd had, kon ik ook niet weten in watvoor hel je terecht komt als 'niet roken, niet drinken, om de dag klussen' niet helpt. Dan ben je- gelukkig!- naïef in je idee over welke impact een niet-vervulde kinderwens heeft.

Ik vind het onbehoorlijk hoe er nu op elkaar gevit wordt! Hou daar toch mee op!

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    OK ladies.. ik ga er een eind aan breien.

Dit topic gaat op slot. ALs we niet als volwassen vrouwen kunnen praten dan is het gewoon klaar.

Ga lekker van je zondag genieten.

Deel Deze Pagina