Hoi, iets wat ik mij ineens afvroeg na een vaag lijntje weer vanochtend... Voor een indroger moet de test toch opgedroogd zijn. Die ontstaat toch niet als de test nog nat is?? Of is dit een domme vraag
Nee hoor geen domme vraag. Een indroger is idd ingedroogd. Sommige testjes hebben echter een schaduwstreepje waardoor er eigenlijk altijd een heel heel licht streepje waarneembaar is. Hoezo? heb je een licht streepje en twijfel je?
Heb nu twee keer een tuurstreepje getest met zwanger en kids ultravroege testen. Ik weet het, ik moet ook gewoon geduld hebben. Jij in ieder geval van harte!!!!!!!!! Wat prachtig dat jullie na zo een lange weg nu een tweede kindje mogen krijgen. Dat geeft de burger moed
Dank jullie wel!!!! De twee testen daarna waren praktisch omo wit en vanochtend weer zo'n streepje. Pffff, en nu begin ik ook weer bloed te verliezen, dus denk dat, als het iets is, het weer weg gaat. Dat is namelijk al twee keer gebeurd. Het is in ieder geval wel fijn te weten dat ik niet gek ben