Hallo dames, Vandaag 10 dpo en vanochtend een sensitest zwangerschapstest gedaan. Na lang turen in de badkamer en niks te zien, toch maar weer naar bed gegaan (was 5.30 uur....) en hem op mijn nachtkastje gelegd. Toen ik later op de ochtend weer keek dacht ik een streepje te zien, maar zò licht... ik krijg hem onmogelijk op de foto. ik vanmiddag weer een testje gedaan van sensitest. Ik werd gek van mezelf en je hoort ook wel dat sommige vrouwen 's middags beter testen... En ja hoor, weer een streepje - net iets duidelijker - maar onmogelijk op de foto te krijgen. ik heb al wel 25 foto's gemaakt, maar op de foto zie ik er zelf niks meer op. Nu ben ik heel erg zenuwachtig!!!! Heeft sensitest indroog streepjes? Of een voorgedrukt streepje? De test van vanmiddag heb ik binnen een half uur beoordeelt, en toen zag ik het streepje al. Waaahhh, morgen weer of een dag overslaan???
Paar jaar terug testte ik ook met Sensitest. Ik had toen ook duidelijke streepjes en was toch echt niet zwanger aangezien andere testen negatief bleven. Sindsdien gebruik ik zwanger&kids dipsticks.. Ik hoop heel erg voor jou dat je over een paar dagen een mooi streepje hebt! Ik ga duimen voor je! Enne.. Ik ben nu wel benieuwd naar een foto! Ik kijk graag naar testjes.
Whaa wat spannend.Hopelijk ben je hartstikke zwanger.. probeer het anders eens in het kozijn, bij daglicht.. kunnen we mee turen!
Ik heb vorige week positief getest met Sensitest... Eerst heel licht daarna een kruidvat gedaan en daar kwam ook een subtiel streepje op, en vandaag getest voor in het fotoalbum en een mega dikke roze streep... Daar kan ik echt niet meer omheen. Heb 1x eerder een sensitest gehad met voorgedrukt streepje heb toen keurig een nieuwe gehad.
Bedankt voor de reacties. Het kan nog alle kanten op. Maar ik voel me wel hoopvol. Ik heb net nog even verliefd naar het streepje zitten kijken. Ik kan hem dus redelijk goed zien, maar krijg hem niet op de foto. Ik ga morgen weer een test doen. Spannend!
Deze zwangerschap testte ik 9 DPO met sensitest. Toen zag ik pas na een half uur ofzo een heel licht streepje op de test. Binnen afleestijd was er nog niks te zien. 11 DPO heb ik toen weer getest met sensitest en toen had ik binnen afleestijd een duidelijker streepje. Dus het kan best zijn dat je heel pril zwanger bent.. Ik duim voor je dat je morgen of overmorgen een duidelijker streepje op je test hebt!
ooh, ik ben al vanaf 3.30 uur aan het draaien in bed.... zo spannend!!! Ik wil vanochtend dus testen en dat houdt me nu uit de slaap! Ik ben er nu dan toch maar uit gegaan, want ik kan de slaap niet meer vatten. Alleen wil ik samen met mijn man testen, dus ik wacht tot hij wakker wordt. Dat wordt lang wachten, want hij gaat de nachtdienst in; dus wil zo lang mogelijk uitslapen.... begrijpelijk natuurlijk. Dus net maar in een bekertje geplast en in de koelkast gezet. Dit zal toch niet de test beïnvloeden? Ik lig allemaal te fantaseren over wat er gaat komen, hoe we het gaan vertellen als we echt zwanger zijn, er komen babynamen voorbij.... ppffft. Ik maak mezelf een beetje gek. - wordt vervolgd -
Doe je er nu een en straks met je man nog een haha Vreselijk dat wachten!! Ik mag morgen over een week pas testen zucht
Nou, ik heb hem uiteindelijk maar een ontbijtje op bed gebracht.... Eerst even de dipstick in het bakje gehouden en snel weer teruggeschoven in de verpakking, want ik wilde het niet zien zonder hem. En toen samen gekeken. weer een tuurstreepje - mijn man ziet hem ook, maar is pas overtuigd als het een 'echte' streep is. ik heb een foto geprobeerd, maar zelf zie ik hem in het echt wel, en op de foto denk ik wat te zien, omdat ik weet waar hij moet staan... wat zien jullie?
Ik heb nog een testje gedaan... omdat ik wilde vergelijken met gisteren middag. Het streepje kan ik weer zien (binnen aflees tijd). Ik heb weer geprobeerd een foto te maken. Zien jullie wat?