Hallo allemaal Het is ongeveer 6 maanden geleden dat ik gestopt ben met de pil. Mijn menstruatie is heel onregelmatig. Nu was ik dus 60 dagen overtijd. Eerst dacht ik dat het kwam door mijn onregelmatige ongesteldheid. Maar 60 dagen overtijd heb ik nog niet meegemaakt. Ik heb heel veel testen gedaan en die waren allemaal negatief. Nu wilde ik vandaag nog 1 keer testen voor de zekerheid. Het probleem is dus dat ik de test heel onduidelijk vind. Wat denken jullie????
allereerst even wat vervelend dat je van die lange periodes hebt. Als ik als niet ervaren tuurder naar deze test kijk zie ik wel gelijk een tweede streep staan die even dik is. Maar hij lijkt wel vrij ver naar rechts te staan Toch zou ik met een test als deze in mijn handen wel lichte kriebels krijgen. Succes en ik hoop dat je (over)morgen een duidelijkere test in handen mag hebben!
Over 2 dagen een nieuwe proberen ? Ik ben zo onzeker omdat ik al 60 dagen overtijd ben. Als ik echt zwanger zou zijn, waarom is die streep dan zo licht?
Ik heb nooit duidelijke testen gehad, vooral die van het kruidvat niet! Waren heel licht, enige die toch duidelijk waren was de clear blue.
Ik zie ook iets! Misschien is het nog erg pril, dan is het normaal dat het streepje zo licht is. Over een paar dagen zou hij dan wel donkerder moeten zijn.
Ik zie hem ook. Bij een dergelijk lange en onregelmatige cyclus kan je qua zwangerschapstermijn niet uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie. Aan de kleur van de streep zou ik zeggen 10 tot 14 dagen na eisprong. Maar dat soort speculaties zijn altijd moeilijk. Ik denk dat de echte termijn voor jou alleen met een echo is vast te stellen.