Dag iedereen, Deze week heb ik een pret-echo gehad met precies 16 weken. Ze dacht een meisje te zien, maar kon het niet met 100% zekerheid zeggen. Wat denken jullie op basis van deze foto's? Ik twijfel of ik het al aan opa's en oma's wil vertellen dit weekend met Sinterklaas ivm de onzekerheid! Volgens mij kan je op de ene foto een soort hamburgertje zien en op de andere een recht doorlopende oplichtende streep bij de dwarsdoorsnede (en dus geen piemeltje), maar ik ben geen ervaringsdeskundige (eerste kindje!!) Graag jullie feedback! Liefs, Marijke
Sorry, maar ik zie hier echt niks in. Ik ben dan ook geen expert. Ze kon het niet met 100 procent zeggen, met hoeveel procent wel?
Tja, ik zie er zelf ook niet veel in hoor! Ze zei dat ze het vanaf drie kanten heeft bekeken en vanaf alle kanten hetzelfde dacht te zien, maar dat ze me geen 100% zekerheid kon geven. Ze gaf me verder geen percentage. Ze zei "een jurkje kan er wel vanaf, maar met de kamer roze verven zou ik nog even wachten"... Twijfels, twijfels!
Ik zie het helaas ook niet, maar ben erg slecht in echo's 'lezen', haha Had zelf ook een geslachtsbepaling pretecho met 16w, kreeg toen dezelfde reactie "ik kan het je niet garanderen, geef je 60-70%, maareh ik zie wel 3 streepjes, maar koop maar niet te veel jurkjes". Kon er dus ook niet al te veel mee. Toen wel ervoor gekozen om het te delen met familie. Heb wel de 20-weken echo (die ik op 19w exact had) afgewacht voor ik roze verf en jurkjes ging kopen. Toen kreeg ik "98%" zekerheid
Haha, wat een spanning zo hè! Klinkt als een vergelijkbare reactie die jij kreeg. Ik heb mijn 20 weken echo ook met 19 weken, dus ik hoop zo dat het dan wel echt duidelijk is! Lijkt me zo raar om te vertellen dat het een meisje is en dan 3 weken later weer een jongen :O
Ja dat moet een hele omschakeling zijn Hopelijk hebben ze 't goed gezien en krijg je over 3 weekjes de bevestiging
Jeetje ik zie er echt helemaal niks in!! Weet je zelf wat er ongeveer op de foto (links) staat? Beentjes/buik/rug want ik kan nergens definieerbare onderdelen uit opmaken 🤗 Op die rechterfoto denk ik de rug met ruggengraat te zien maar dan zou het geslacht waar het pijltje bij staat weer op een vreemde plaats zitten. Erg moeilijk te zien!
Ik denk wel dat het een meisje is. Als ze echt vanuit alle hoeken heeft gekeken en meerdere malen, dan had er toch wel ergens een piemeltje moeten verschijnen. Met 16 weken zou je dit toch echt wel verwachten. Anders de 20-weken echo afwachten en met kerst vertellen 😊
Ik probeer het nog een keer! Het is een printscreen van het echo-filmpje, precies op het moment dat de echo-scopiste zegt "hier denk ik het te zien", ik heb namelijk geen stilstaande beelden Misschien is deze iets duidelijker?
Jaaa die echo is inderdaad precies voor kerst, ook wel een heel leuk moment om te vertellen! Alleen ik ben zelf ook gewoon zo ongeduldig haha
Om het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden willen we je vragen onderwerpen over geslachtsbepalingen in http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/632169-grote-nub-topic-deel-7-a.html (12-14 weken) of in het http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/388814-grote-potty-shot-topic.html te plaatsen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl