Algerijnse bevalt van achtling Uitgegeven: 19 april 2007 18:13 Laatst gewijzigd: 19 april 2007 18:13 ALGIERS - Een Algerijnse vrouw is donderdag bevallen van een achtling. De geboorte had plaats in een ziekenhuis in de hoofdstad Algiers, maakte het ziekenhuis bekend. Een jongen werd dood geboren en een ander overleed na de geboorte. De zes anderen, meisjes, zijn levend en wel en wegen tussen de 700 en 1300 gram, aldus een zegsman van het ziekenhuis. ik ben heel benieuwd hoe haar buik eruit zag.....
Heb het hier op tv gezien (frankrijk en algerije zijn nogal verbonden) en vond dat de meisjes er gezond uitzagen naar omstandigheden. Hebben een keizersnee moeten doen met 7 1/2 mnd omdat haar buik zo dik werd dat ze het niet meer aankon. Heb ook beelden van de buik gezien, was inderdaad vrij enorm... De 6-ling (of 8-ling) was het resultaat van vruchtbaarheidsbehandelingen... Tenminste, das wat ze hier op het nieuws van France2 zeggen...
OMG... Ongelovelijk... Ik zou er niet aan moeten denken...dan zijn ze geboren...en dan begint het pas écht... Heb wel eens een documentaire gezien van een stel wat een 6-ling kreeg...Ik geloof dat hun iets van 78 verschillende mensen rond hadden lopen om ze te helpen met de verzorgen...dag en nacht en uiteraard wisselende diensten...maar zo te zien hadden ze die hulp ook écht nodig...wat een lol...verschrikkelijk...volgens mij geniet je dan echt niet hoor...Naja.. ik hoop dat ze het redden, wat een gedoe...blij dat ik er maar 1 per keer krijg...lol groet Hilde
De fles geven en luiers verschonen is een hele dagtaak. Als je de laatste gehad hebt, kan je weer bij de eerste beginnen
poehe en dan vindt ik zwanger zijn van een tweeling al zwaar? ik ga vanaf nu dus ook niet meer klagen he
Dat nou net de 2 jongetjes zijn overleden en alle 6 meisjes zijn blijven leven.......Is het in Algerije niet belangrijk om een jongen te krijgen?
Dat er 1 of 2 overlijden voorkom je bijna niet met 7,5 maand. Maar okay, ik loop al te klagen met 1tje in mijn buik, heb eigenlijk weinig te klagen dus
mannen willen vaak graag een zoon, maar in eerste instantie toch een gezond kind hoor. maar jeetje, een 8ling, knap dat ze nog tot 7 en halve maand heeft voldragen.
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETJE! dan had je een sterke kinderwens, krijg je dat wel erg hard op je bordje gesmeten: hier, heb je er 6 (8)! Ik zou het niet aankunnen! Je mag het bijna niet zeggen, maar wij vrouwen zijn in dit geval wel duidelijk het sterke geslacht! Maar voor die ouders wel triest dat er 2 kindjes (jongetjes) zijn overleden. Wat betreft die vruchtbaarheidsbehandeling... Was het IVF? In NL zetten ze toch nooit zoveel kindjes terug? Max 2 of 3 toch?