Pff wanneer nu weer eens ongesteld.

Discussion in 'Na de bevalling' started by MrsXL, Feb 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    1,007
    0
    0
    Huismama.
    Hoi meiden!

Ik ben op 3 september bevallen van een zoon.
    Daarna heb ik 6 weken gevloeid.

Ik ben gewoon ongesteld geworden, toen zat mijn cyclus op 36 dagen.
    Maar nu heb ik al 2 weken lang last van menstruatieklachten, maar het zet niet door. Deze cyclus duurt nu al 47 dagen!!

Ik ben niet zwanger, heb vorige week een test gedaan en gisteren, beide negatief.

Is dit nu normaal? Is mijn lichaam nog bezig om mijn hormoonspiegel op orde te krijgen of zo?

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Geef je borstvoeding? Ik ben op 4 augustus bevallen en ik ben nog steeds niet ongesteld. Ook nog niet het idee gehad dat het eraan zat te komen, maar ik mis het ook niet echt eigenlijk :)

3. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    1,007
    0
    0
    Huismama.
    Nee ik geef geen borstvoeding meer.
    Nee ik mis het ook niet, maar die klachten ben ik nu ook wel zat;)

4. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ja dat kan ik me voorstellen....

5. Joontje

Joontje Bekend lid

Mar 3, 2009
    523
    0
    0
    Hier een soortgelijk verhaal. Acht weken geleden bevallen, geef geen borstvoeding (na een week gestopt) en nog steeds niet ongesteld. Heb al wel 3 weken het gevoel ongesteld te moeten worden. Buikpijn en rugpijn, misselijk, maar helaas zet het niet door. Fijn te weten dat ik niet de enige ben, maar leuk is het niet:(

6. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    1,007
    0
    0
    Huismama.
    Gedeelde smart is halve smart, toch?:p

Nee, dat is inderdaad niet fijn, Joontje!! Heel vervelend zelfs.
    Nou nu maar hopen dat we beiden snel ongesteld zijn!

Ik neem maar aan dat mijn lichaam nog op regel moet komen, dat het dan daar aan ligt...

7. Joontje

Joontje Bekend lid

Mar 3, 2009
    523
    0
    0
    Haha klopt helemaal :p

Ja volgens mij kan het wel even duren voordat je lichaam weer op 'regel' is.

Hier afgelopen zaterdag ook voor de zekerheid een test gedaan, maar die was ook negatief. Wij hebben bewust niet voor anticonceptie gekozen omdat onze zoon met ICSI geboren is. Een wondertje zou dan in de toekomst ook welkom zijn ;) Maar moet zeggen dat ik wel een beetje zou schrikken als het al zo vroeg zou komen, maar het is welkom..

Maar ja in de tussentijd zijn die hormonen en klachten allesbehalve fijn. Hoop dat je snel ongesteld mag worden!!!!

Groetjes

Share This Page