Eh... En om de een of andere reden moet dat stiekem gaan zingt hij Zoveel mensen zoveel meningen, maar deze kritiek klopt gewoon niet
Eeeeens! Vreselijke neppe BN'er, irriteer me al als ik alleen al zijn naam hoor dit zullen vast wel weer kijkcijfers geweest zijn, zwaar overdreven allemaal
Waar ging het oorspronkelijke item over? Het stukje 'uitzending gemist' valt er nogal abrupt in. Hij huilt al vanaf seconde 1.
Ok, dan is het -voor mij, anders krijgen we dat weer - onverstaanbaar in plaats van grammaticaal kut.
Toch maar even gekeken waar alle commotie over was en ik zou ECHT NIET gaan huilen hoor. Echt niet! Ik wist het zeker! *snif*
Hihi, ik vond er ook niet zo heel veel aan. Maar heb het niet zo op Ali B dus dan is het voor mij al meteen niet meer zo boeiend
Ik weet niet waar t over gaat.... Blijkbaar kijken mijn fb vrienden dit niet.. en ik ook niet.. Heb t nu wel gezien via een link op AD.nl. Doet me vrij weinig omdat ik niet hou van rappen. De tekst op zich is wel wat pakkend
Het was een stukje over liefde. Iedereen aan tafel vertelde iets bijzonders over 'houden van'. Houden van een vriend, houden van kinderen, houden van muziek, etc. Ali B vertelde met dit lied hoeveel hij van zijn kinderen houd.
Ik heb geen tranen met tuiten gehuild ofzo, maar vond het wel heel mooi. Ali B heb ik verder weinig mee, slechte rapper, maar de tekst vond ik mooi. Snap wel dat mensen in de studio moesten huilen, zoiets live mee maken is toch heel anders. Hij vertelde gisteren ook bij RTL late night dat hij pas zijn vader is kwijt geraakt en misschien daarom zelf ook zo emotioneel werd.
Het deed mij werkelijk niets, maar heb dan ook een beetje problemen met zijn manier van praten en brutale gedrag. Zap normaal gesproken altijd weg als hij gast is bij DWDD.