Ali B bij DWDD

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Betty Barclay, 22 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Mooie tekst en mooi hoe hij zich openstelde, maar emotioneel werd ik er zelf niet van.

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Precies wat ik dacht :D
    Ik vond het stom.

3. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Vond er niks aan!

Ik heb de tekst gelezen en die vind ik heel mooi. Ik hou ook heel erg van emotionele liedjes en krijg ook snel kippenvel van dit soort liedjes maar dit raakte me totaal niet!

Ali B heeft leuke muziek, dus aan hem ligt het niet maar zijn houding ofzo of de manier waarop hij het zong deed me niets.

4. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik vond het prachtig. Zo herkenbaar en zo puur. En Tuben zong ook nog heel mooi. Heb tranen met tuiten zitten huilen.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Ik denk dat het ook wel scheelt of het herkenbaar is of niet.
    Mij raakte het vooral daarom erg.

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nee bij mij was het echt een lichamelijke reactie op het zien huilen van iemand anders. Voor als iemand het duidelijk tegen probeert te houden (stem breekt enz.) Dan is het bij mij tranen met tuiten.
    Die hele vent en dat lied zeggen me niets.

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Ja nou daar geef ik m'n hormoontjes dan weer de schuld van. :p

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nou ik vind het zelf vrij irritant dat ik dat heb. Ik huil uit mezelf vrijwel nooit (ijskonijn? ;) ) maar vaak als ik iemand op tv zie huilen.. zet die doos tissues maar vast naast me!
    En daar heb ik bij comedyseries of spannende series eeeeecht geen zin in. Geen controle over, haha!

9. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik vind het mooi en ook al is mijn mannetje nog niet eens tien weken oud is het voor mij erg herkenbaar. Ik kan wel janken omdat de tijd zo vlug gaat. Mijn zoontje is al helemaal newborn af maar de bevalling en kraamweek lijken vorige week. Soms heb ik het gevoel dat ik er niet genoeg van geniet omdat de dagen voorbij vliegen. Ik snap Ali wel.

10. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    luister mensen...hij heeft zijn vader vorige maand verloren en de gedachtes dat zijn kinderen hem zouden verliezen raakt hem heel erg.
    logisch dat hij bij het rappen emotioneel raakt...
    het is ook maar een mens met gevoelens of jullie hem nou een slechte bner vinden of rapper doet er niet toe!

11. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb het expres niet gekeken omdat ik zeker weet dat ik dan moet huilen. :)

12. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    vond het wel ontroerend om te zien..

13. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik heb de uitzending niet gezien alleen dat stukje dat hij gelijk begon en dus al aan het huilen was. Ik wist niet dat zn vader was overleden misschien dat dat verklaard waarom ik het zo'n zielig liedje vind. Het had wel wat vrolijker bombastischer gemogen ofzo, weet niet of ik nu duidelijk maak wat ik bedoel. Vind de basis dus wel goed maar had meer in mogen zitten.

Deel Deze Pagina