Haha een nieuw topic Ben jij wel eens iemand tegen gekomen op ZP of IRL van dit forum? Ikzelf tot nu toe 1x weet even de naam niet meer maar herkende haar kinderen.
Niet zomaar ‘in het wild’, althans niet zover ik weet. Maar in vijftien jaar wel real life vriendinnen overgehouden aan dit forum (en twee andere). Best veel zelfs.
Ben benieuwd of er mensen zijn die een vriendin, de buurvrouw of zelfs een familielid herkennen zonder dat ze wisten dat die hier ook was
Ja 1x iemand uit het dorp hiernaast. En verder een groep dames die waren uitgerekend in dezelfde periode als ik. Inmiddels zijn we na 3,5 jaar nog altijd met z'n 9-en en zijn we al een poos echt vriendinnen geworden, hebben we weekendjes weg gehad en playdates met de kindjes
Ik denk ik niet, maar ik heb ook best wel een plaat voor mijn kop, dus zou denk ik niet eens mijn zus herkennen Ik ben wel redelijk voorzichtig met herkenbare dingen delen, maar ik heb wel 2 kinderen met een beperking, dus als mensen me kennen, dan zullen ze me ook snel herkennen denk ik. Ik hoop dat ze me dat zouden laten weten in pb, maar die heb ik (nog) niet gehad.
Ik zou het zelf graag willen weten als iemand mij herkent! Ik heb zelf ooit een collega herkent. Zij is nu niet meer actief hier. Verder niet.
Ik heb een keer iemand herkend. Die heb ik er niet op gewezen, want ik wil wel anoniem blijven en ze had zelf een forumnaam met daarin haar voornaam en geboortejaar en een topic geopend toen haar kinderen geboren werden met geboortedatum en namen. Dus denk dat ze zelf wel weet dat ze herkend had kunnen worden.
Ik heb een collega herkend. Ik ga dat niet vertellen tegen haar, aangezien ik dan zelf niet meer anoniem ben.