Heb al best wat besteld via AliExpress en alles binnengekregen!! Mutsen sjaals schoentjes joggingpak portemonnee telefoonhoesjes haarbanden joggingpakje ringen Alles was van goede kwaliteit behalve de ringen. Wil voor aankomende ook weer gaan kijken voor kleding voor de kids!
Ik vind de katten zo leuk: 6pcs Mini Animal Fork Fruit Picks Cute Black Cat Children Fork Lunch Box Bento Decor Accessories Fruit Fork Set GB0129 6pcs Mini Animal Fork Fruit Picks Cute Black Cat Children Fork Lunch Box Bento Decor Accessories Fruit Fork Set GB0129-in Forks from Home & Garden on Aliexpress.com | Alibaba Group (from AliExpress Android) Even zoeken op Bento accessoires en je vindt best veel
Die links zijn er vaak maar even. Via de alieexpress superkoopjes groep (of zoiets) op Facebook komen ze regelmatig voorbij. Dan moet je snel bestellen want zo'n store sluit snel.
Net deze binnen, reuze handig https://nl.aliexpress.com/item/universal-Phone-Case-Wired-Keyboard-Flip-Holster-Case-Cover-for-Andriod-Mobile-Phone-4-5-6/32781998486.html?spm=2114.13010608.0.0.OtW26J
Misser: eiersnijder. Onhandig goedkoop plastic ding wat lastig schoon te maken is. Kostte geen drol, maar toch.
Mijn vriend is helemaal blij met een mandarijn/sinaasappel snijder van een paar cent. Hij wilde zo goedkoop mogelijk iets zonder verzendkosten bestellen. Ach, het is maar waar je je hobby van maakt.
Newborn Winter Hooded Rompers 2016 Cute Toddler Baby Girl Boy Animal Jumpers Rompers Playsuit Outfits Clothes 0 24M-in Rompers from Mother & Kids on Aliexpress.com | Alibaba Group Deze 'onesie' van de week binnen gekregen, vond de kwaliteit top! Heb eigenlijk nog geen missers binnen gekregen van ali🙈
Zitten er ook drukkers langs de benen? Die bestaan ook (ook bij Ali) en geloof mij, bij het verschonen van een luier is dat wel heel makkelijk .
Bij deze niet, maar bij andere onesies die ik besteld had wel. Deze had ik voor m'n dochter van 17 maanden besteld😜 Maar voor de uk op komst inderdaad onesies met drukkers/rits beneden besteld, zal de linkjes even opzoeken.
Fashion 2017 polar bear baby rompers newborn baby boy clothes long sleeve baby jumpsuit baby girl clothing infant costume-in Rompers from Mother & Kids on Aliexpress.com | Alibaba Group
Newborn Winter Warm Baby Rompers Baby Clothing for Girls Cartoon Cotton Baby Boy Romper Roupa Infantil Next Baby Clothes-in Rompers from Mother & Kids on Aliexpress.com | Alibaba Group
Volgens mij zijn dit gewoon losse ponny's toch? Als ik het goed begrijp dacht jij dat je een pruik besteld had die je dus klein vond, maar wat ik er uit op maak is dat het alleen een ponny is die je op moet klikken bij je voorhoofd oid?😬