https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5161219/aliexpress-pakketjes-kwijt-bezorging-luik-oplegger-vrachtwagen Misschien ligt het hier we bij
Ik kreeg 3 weken geleden bericht dat mijn pakketje in Nederland was. Denk dat we tegenwoordig iets meer geduld moeten hebben
Ik heb mail gekregen dat mijn pakket succesvol bezorgd is vandaag. Il ben zelf op vakantie. Heb mijn buurvrouw net geappt of het inderdaad bezorgd is. Heb jij nu je pakket al?
De verkoper contact en en overleggen hoe dit op te lossen. Of de tijd verlengen of hem de mogelijkheid geven een nieuwe te sturen (en tijd verlengen) of een dispute openen, maar daarmee benadeel je de verkoper flink dus dat is een redmiddel als de verkoper niet meedenkt aan een oplossing.
Net voor de teller verloopt maar altijd eerst contact met de verkoper opnemen zodat die het op kan lossen en die tijd eventueel kan verlengen. Een dispute zonder contact vooraf is echt alles behalve netjes.
Ik heb iets van een maand geleden contract gezocht. Toen is de tijd verlengt. Een week geleden heb ik een bericht gestuurd waar geen reactie op gekomen is.
Ik heb iets vandaag na zes maanden(!) binnen gekregen. Ging om 1.30 euro dus laat maar doen maar toch nog ontvangen.
Ik weet niet beter of dat dat de normale gang van zaken is? Als verkopers iets hebben en zij sturen mij een berichtje dan ben ik ook bereid om te helpen. Als voorbeeld: Ik had iets besteld zonder verzendkosten, kreeg ik een berichtje of ik toch nog verzendkosten wilde betalen omdat hij anders verlies zou draaien omtrent de coronacrisis. Nou ik wacht nog steeds. Waarschijnlijk zijn verkopers het wel gewend dat dit zo gaat want ik heb nog nooit achteraf (of tijdens) een bericht gehad. En nogmaals, anders ben ik echt wel bereid om het anders op te lossen. Maar na meer dan 2 maanden wachten op je pakketje ben ik er ook wel klaar mee.
Ja zeker wel ik heb in april iets besteld dat was er 20/5 in distributiecentrum nederland en kwam 3/6 pas laatst iets besteld en 29 juni in het distr centrum en komt ws vandaag hier ze hebben het extreem druk Ik werk zelf bij een postnl pakketpunt en we krijgen regelmatig updates. nu zit er 1-2 weken tussen vorige maand was dat 2-4 weken
Ik kreeg dat vandaag ook maar die mail is onjuist. Het wordt dan binnen paar dagen aan je huis aangeboden en ben je niet thuis gaat het naar postnl pakketpunt in de buurt en blijft maar 1 week ligge
Heb van de buurvrouw begrepen dat het wel bezorgd was. Bezorger had het pakket achter de otto verstopt.....fijn...
Nee, nog steeds niets ontvangen. Heb nu contact gelegd met PostNL, wie weet kunnen zij me meer vertellen.
Gok dat dit antwoord is : helaas kunnen we u niet helpen, enkel de verzender kan een onderzoek instellen Heb je een 3s code van postnl? Stuur me anders een pb