Gisteren al een topic geopend met foto's van (bijna) positieve ovulatietest op dag 15 na miskraam, vandaag nog even een zwangerschapstest gedaan om te kijken of die al wit zou zijn maar je ziet dus nog steeds een streepje. Kun je wel eisprong krijgen nu al op dit moment?
Kan wel, maar aangezien je hcg testen ook nog reageren denk ik dat het hcg is waar de ovulatietesten op reageren. Eisprong na twee weken na miskraam kan wel, vriendin kreeg vmk en zwanger van ei twee weken na de miskraambloeding. Sterkte en veel geluk!
Maar heb foto bijgevoegd, je ziet bij de ovulatietesten pas dat die van gisteren uitslaat, de andere 5 dagen was die heel licht. Bij mij zijn bij de ovulatietesten altijd 2 strepen te zien maar rond eisprong word die echt donker net als gisteren
15 dagen na miskraam is 2 weken he als het van hcg zou zijn zou een ovulatietest niet oplopen, maar afgelopen dagen dezelfde uitslag geven
ik zie hier wel vaker voorbij komen dat er een eisprong is met nog een heel klein restje HCG, dus ik denk dat dit mogelijk is.
Met heel weinig hcg kun je wel weer een eisprong krijgen. Aangezien je ovulatietesten echt oplopen denk ik toch dat het van lh is.
Dan zal het je ei zijn weer! Kan prima hoor! Zoals ik al zei. Hopelijk is het snel raak! Bij die vriendin ging het goed toen! Ook twee weken na miskraam meteen weer een ei!
ooh ik had hem anders gelezen. Ik dacht dat je bedoelde, nee is van HCG, maar een eisprong na 2 weken is wel mogelijk. Maar eigenlijk zei je 2x dat het wel mogelijk was hihi. sorry
Je zou denken dat je ei eraan komt, maar in een ander topic zeg je dat je in de overgang zit en zonder medicatie geen eisprong hebt. Dat is de reden waarom ik even twijfel.
Ja daarom vind ik het ook gek, laatste eisprong was met medicatie. Ik denk ik ga gewoon testen en misschien komt er wel wat, iedere dag testen kan altijd. Ik ben heel benieuwd wat maandag uit de echo komt. Mijn lichaam heeft al vaker voor verrassingen gezorgd en laat niet altijd zien wat de bloedwaardes laten zien.
Ik had vorig jaar al heel snel een positieve ovulatietest na een vmk. En op 10 dpo een positieve zwangerschapstest. Succes