Aha... vandaar! Je kunt wel bij de zoek functie specifiek PayPal invullen en dan krijg je wel personen/bedrijfjes waarbij je wel met PayPal ont betalen! Wie weet...!
Ik heb een paar keer besteld maar in mijn geval goedkoop was duurkoop, doe ik niet meer. Ik heb kinderkleding die ik na een keer in de was kon weggooien , een paar schoenen voor mijzelf die enorm stonken, (ook weggegooid) oorbellen die zo genaamd zilver waren maar gewoon bagger kwaliteit en een keer niets ontvangen. Oh ja en voor de schoenen moest ik ook douane geld betalen, iets van 25 euro , echt balen...
Vergeet niet dat bij alle valse merk artikelen de Douane de zending in beslag kan nemen. even een stukje gekopieerd van de site van de Douane. Het is verboden om nagemaakte artikelen mee te nemen en in te voeren in Nederland. De Douane neemt deze artikelen in beslag en u krijgt een boete. Veel voorkomende artikelen die worden vervalst zijn: schoenen kleding tassen horloges cd's en dvds parfum Let op! Als handelaren in het buitenland u voor zeer lage prijzen merkartikelen aanbieden, kunt u er bijna altijd van uitgaan dat het om namaak gaat. Uitzondering Het invoeren van nagemaakte artikelen is verboden, tenzij er sprake is van een zeer kleine hoeveelheid voor eigen gebruik. In de tabel hieronder staat welke hoeveelheid (volgens de richtlijn van het Openbaar Ministerie) maximaal wordt beschouwd als voor eigen gebruik. Als de Douane per goederensoort meer aantreft dan in de tabel hieronder, dan neemt de Douane alle goederen van die goederensoort in beslag. En u krijgt een boete. Tabel: Hoeveel namaakgoederen mag ik maximaal meenemen voor eigen gebruik? Soort goedMaximale hoeveelheidOpmerkingenHorloges 3 stuks Parfums / Eau de toilette250 ml Beeld- en geluidsdragers met uitzondering van master(s)3 stuks/dragers Verschillende titels Een dvd met 3 verschillende films geldt als 3 dragersDatadragers Geen Overige goederen3 stuks/paar Let op! Deze uitzondering geldt alleen als u de goederen zelf meeneemt als reiziger. Komen nagemaakte goederen per post- of koeriersbedrijf in Nederland aan, dan worden de nagemaakte goederen in beslag genomen en kunt u worden vervolgd.
Ik koop ook alleen maar spullen die minder dan 22 euro kosten. Dit ivb douanekosten. Heb ik nog nooit betaald. Ik koop eigenlijk zelden iets van kleding, daar heb ik ook niet zo'n vertrouwen in. Ik koop zwngerschapstesten, ovulatietesten, sjaaltjes, speelgoed voor de kids, sieraden (armband/ketting), en andere kleine (keuken)frutsels
bij DHGate gebruik ik de betaalsite van DHGate... via Ideal zet ik mijn geld op een soort account van DHGate - (max 20 euro) en vanuit dat account weer betaal ik.
Ik heb er eens een kledingsetje vandaan gehad, eenmaal thuis was het echt bagger, echt China-troep om het maar zo te zeggen. Kleur was valer, zat geen model in, slechte kwaliteit, dun en was lang niet zo mooi als op de foto. Maar dat was dus maar 1 setje. Trouwens wel een kleine waarschuwing, er zijn veel mensen ('webshops') die op FB-groepen (ook op de gewone Marktplaats trouwens) kleding aanbieden die gewoon van Ali-express komen (kan je ook zo zien aan de foto's), maar waar ze gerust het 3-dubbele voor vragen. Zo was ik er met mijn setje ingetuind. Betaalde 15,- via de FB-groep, bleek het gewoon van Ali-express weg te kopen alwaar het 3,45 kostte per setje.
Op Aliexpress en alibaba kan je steeds vaker met Paypal betalen. Er komen meer bedrijfjes die het wel als betaalmiddel gebruiken. En inderdaad, er wordt op Marktplaats veel kleding van Ebay/aliexpress/alibaba verkocht. Niet altijd de beste kwaliteit, maar ja.... je hoeft het natuurlijk ook niet te kopen! Kijk in ieder geval naar de foto en misschien eerst wat info inwinnen voordat je overgaat tot kopen...
O... Wat op de site stond het er niet bij. Dus hoe werkt dat dan? Ik ben er echt niet bekend mee! Want hoe zit t dan als je een paar verschillende dingen besteld? Hoe zie je of de een t wel acfepteerd en de ander niet? Via google wordt ik niet echt wijzer
waarom zal het niet geaccepteerd worden? Je ziet bij pay pal dat het betaald is later zie je als verzonden is. Ik bestel niet bij Alieexpres maar op ebay. Moet erbij zeggen dat ik op mijn eerste bestelling wacht. Ik heb bij verschillende verkopers gekocht verwacht deze week een frozen jurk. Doe wel kleine bedragen tot 10 dollar.
Ik kon bij aliexpress niet via PayPal betalen. En dat vond ik erg jammer want ze hadden wel wat dingen die ik wilden hebbe, veel meer als op vergelijkbare sites.
Ik bestel er regelmatig wat, alles is aangekomen. Meeste dingen zijn prima kwaliteit. Paar dingen waar je op moet letten: - Nepmerken mogen niet worden ingevoerd, is op eigen risico, kan in beslag worden genomen/ boete/vernietiging product. - andere producten tot 21 euro belastingvrij invoeren. Koop daarom bij meerdere aanbieders maar 1 of 2 dingen. Liever veel kleine pakketjes dan een grote bestelling. - je kunt vragen of ze een lagere waarde op het pakketje willen zetten. Vaak doen ze dit zelf al wel. Wordt het onderschept door de douane kun je de werkelijke waarde alsnog opgeven maar dan betaal je natuurlijk wel belasting. - shirtjes kopen? Let op het materiaal waarvan het gemaakt is. Daar zit hem vaak het verschil in kwaliteit. Zoek vooral naar 100% katoen en niet naar gedeeltelijk polyester. - goede voetbalshirts kun je vinden door te zoeken naar player version. Let op dat logos geborduurd zijn. - let niet alleen op het aantal sterren dat een aanbieder of product krijgt. Lees vooral bij een aanbieder de reviews...een minder goede beoordeling blijkt vaak te maken te hebben met de verzendtijd maar in feite kan de verkoper daar niks aan doen. Zoiets zegt niet wat over de kwaliteit. - lees ook vooral de reviews van de producten zelf. (Niet alleen afgaan op aantal sterren) - ga niet uit van de nederlandse maten maar gebruik echt de bijgevoegde maattabellen. - sommige aanbieders geven geld terug als je niet tevreden bent zonder dat je het product moet terugsturen. - let op dat verzenden naar nl gratis is - voeg iets eerst toe aan je wishlist. Soms gaat daarna de prijs nog wat omlaag. - je hebt een x aantal dagen de tijd om feedback te geven. Loopt dit af en heb je je product nog niet? Vraag verlenging aan, net zolang tot je het product hebt ontvangen. Ontvang je het pakketje niet binnen de in de advertentie aangegeven tijd, reageert de verkoper niet op de verlengingsaanvraag of is het product niet goed? Start dan op tijd een dispute.
Als ik dit lees jeuken mn handen.. waarom zou je zoiets doen als je dit allemaal weet? Mij niet gezien...
Als je bij de zoekfunctie bijvoorbeeld intyptaypal dress, dan krijg jealleaanbieders waarbij je met paypal kan betalen. En als ikalleen paypal al intyp krijg ik veel keuzes. Succes!!