Aliexpress

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Het is wel een risico . Kinderspeelgoed kan niet veilig zijn . Knoopjes op kleren inslikking gevaar enzo . Opzich kan dat hier ook kwa knoopjes . Maar speelgoed kan echt gevaarlijk zijn als er niet aan de veiligheids regels is gehouden .

2. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Oowja , dan moet je pakketje ook niet tegen gehouden worden door de douane dan komt er een flinke prijs boven op . En de betaal mogelijkheden zijn beperkt , VISA volgens mij . Haha ik wou er ook is wat bestellen vandaar dat ok het weet . Het is wel echt goedkoop en leuk he !!

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ook zon prepaid credit card... ik weet t niet, tis heel onbekend voor mij en ken creditcards alleen van mensen met hele slechte ervaringen.

Ik ga nog wel is zoeken op paypal, bedankt!

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.290
    11.044
    113
    Hier wisselende ervaringen. Grofweg gezegd: kleding (volwassenen, heren) was overwegend bagger en niet te vergelijken met de foto's. Ledlichtjes en decoratieve lampen zijn daarentegen prima. Veel goede elektronica maar je moet wel weten waar je op moet letten.

Ik vind het erg veilig. Je betaling wordt pas definitief als jij bevestigt dat je het product ontvangen hebt, of als je na 30 dagen ofzo niet hebt gereageerd. Je kan altijd een dispute openen. De meeste verkopers zijn vlot in antwoorden, al is het engels soms onnavolgbaar. Als je een slechte review geeft, doen ze er Alles aan om een betere review te krigen, waarbij een partial refund zonder het product terug te sturen heel normaal is. Soms word je zelfs gebeld met dat verzoek!

Deel Deze Pagina