Is dat echt zo? Weet je ook waar dat staat? Want hier is wel co-ouderschap en stiefzoontje is hier precies de helft, maar staat niet op ons adres ingeschreven...
Hoi, Je kan ook eens kijken op Alibox.nl, dé website voor alimentatie berekenen. Dat is een website waarop je info vindt over alimentatie en zelf kan berekenen hoeveel alimentatie je zou moeten krijgen/betalen... Groeten, Marcel
wat mij trouwens wel opvalt is dat veel van de exen in een uitekering zitten. maarre weet iemand ook als je samenlevingscontract hebt telt dan mijn zoontje wel mee of nog steeds niet? ik heb wel begrepen als wij gaan trouwen, mijn zoontje wel meetelt in de alimentatie. en zakelijk gezien zijn we haast wel gedwongen om dit doen om op deze manier de kosten naar beneden te drukken. de sociale dienst doet een bereking is het ook verstandig om dit ook nog via een advocaat te doen? die hier onafhankelijk van is? iemand hier ervaring mee. want ik ben nu zwanger er moet dus sowieso een herberekening aangevraagd worden vanuit ons.