Ha ladies, Ik vroeg me af of er nog meer nieuwbakken mama's zijn (mijn dochter is nu 5 weken) die nog in hun verlof zitten. Ik zit de godganse dag thuis (afgezien van een wandelingetje hier, een boodschapje daar) en soms komen de muren op me af. Natuurlijk heb ik mijn dochter, en ik ben gek op haar, maar ze zegt zo weinig terug... Tuurlijk probeer ik zoveel mogelijk met mensen af te spreken, maar veel vrienden werken gewoon en 's avonds ben ik gevloerd en ga ik graag vroeg naar bed. Ik zit dus regelmatig op de bank te janken en vind mezelf dan zo zielig... Had gehoopt hier misschien moeders te treffen die hetzelfde voelen?
dat lijkt mij erg moeilijk en vervelend als je dat hebt je kan overdag vele leuke dingen ondernemen ook met je kleintje ik ging vaak naar de bossen of naar het strand ofzo of ging kijken wat ik nog kon ondernemen het is niet altijd gemakkelijk en weet hoe je je voelt de mijne zijn nu wat ouder 7,4 en 2 heb de jongste nog elke dag thuis en probeer altijd van alles te ondernemen kijkend wat het weer natuurlijk doet heb je geen leuke hobby wat je graag doet?
Wat vervelend! Ik heb dit heeeeel anders ervaren. Mijn ex was een hele week van huis en ik vond het heerlijk alleen met mn meisje. Gewoon lekker tutten, verzorgen, bijkomen. Ik had dan ook wel mn huisdieren en honden waar ik mee bezig moest en dan het huishouden nog veel sprak ik ook niet af maar ik ben een geboren huismama volgens mij de een kan het beter hebben dan de ander. Probeer is een nieuwe hobby uit? Iets waar je je ei in kwijt kan. suc6!
hier hetzelfde probleem gehad alleen dan wel met ex man die vaak savonds in huis was maar dus lekker boven zn eigen ding dee en mama doet de kinderen wel. maar ik ging dus iedere dag boodschapjes halen gewoon alleen om dr even uit te zijn. rondje met de kinderwagen naar de kinderboerderij of wat dan ook. als je eenmaal je draai heb is er ook met een baby veel te doen en over een tijdje kletsen ze de oren van je kop haha heerlijk! ga je straks weer werken? dan zal je merken dat het heerlijk is om te werken en zodra je weer alleen thuis ben met de kleine kijk je er weer heel anders naar
wat naar voor je aangezien het vieze weer kun j buiten ook niet veel. heb j vriendinnen met kids waar j heen kan familie uhmm lekker wandelen als beter weer wordt fietsen wat fijnis kleine in een draagzak en lekker wandelen pff jah zo jong ken j ook nie veel doen wat dagt j van baby en mama zwemmen bij 2 mndn kan dat. heb k ook gedaan k heb een dochter van 4 en ben ook alleen en als z pas op bed ligt of op sgool zit ben k aanhet janken.
toen ik mijn dochter net kreeg kreeg ik een woning in een stad 1,5 uur vandaan waar ik onspronkelijk vandaan kwam de sociale dienst stuurden me door naar een mama groep.Meeste steden hebben dit wel ook kreeg ik bezoek van moeders helpen moeders al was ik hier minder blij mee achter gezien ik had niet zo'n leuke match ze sprak alleen over haar zelf en kon weinig tips geven.Ik ben er toen ermee gestopt maar je hebt ook gwn de keuze een andere moeder te krijgen zo heb je overdag toch weer wat te doen en je leert ook nieuwe moeders kennen. Succes meid en over een tijdje ben je blij als je dochter even niks zegt mijn dochter praat nu de hele dag vraagt mijn 1000 vragen op een dag hoeveel ik ook van haar houd soms even stilte is ook erg fijn.