Ik kwam net de winkel lesara tegen en zag hier erg leuke kleding voor mijn dochters. Ik heb persoonlijk nog nooit eerder van deze winkel gehoord en ben op zoek naar ervaringen. Heb jij hier al eens iets gekocht? En hoe is de kwaliteit van de kleding?
Geen ervaring mee. Maar op een webwinkel forum werd aangegeven dat Lesara eigenlijk een doorverkoper is van Aliexpress. Ze hebben zelf geen voorraad dus als jij iets besteld dan pas bestellen hun bij iemand bij aliexpress. Naar mijn mening kan je dan beter gewoon bij ali bestellen. Dan kan je tenminste nog de review lezen van de kopers
Lesara is inderdaad een winkel die op Aliexpress inkoopt en voor het dubbele weer doorverkoopt. De levertijd is ook gewoon net zo lang als wanneer je het besteld via Aliexpress, ze hebben er dus niets op voorraad. Ik raad dus aan om gewoon via Aliexpress te bestellen, je bent dan voordeliger uit en de levertijd is precies het zelfde.
Ik heb 1 x schoenen besteld bij lesara. Heel leuk maar duurde eeuwen voor ik het kreeg. (Nu snap ik het als het via alie gaat). Daarna stuurde ik schoenen retour en na 2 maanden dacht ik waar blijft mijn geld. Gebeld, Ja lastig moest ik maar bij post uitzoeken enz terwijl ik gewoon verzendbewijs van hun retourformulier code enz had. Na 2 weken nog niks heb ik klachtenformulier ingevuld op de site en duidelijk erin gezet verdere stappen te ondernemen, openbaar op sociale media te delen en op een goed gelezen blog een artikel eraan te wijden als ik niet binnen 5 werkdagen een goede en eerlijke oplossing had. Een dag later retour verwerkt en geld terug. Nooit meer dus...
Ik heb een keer een jas besteld, zag er werkelijk waar in de verste verte niet uit als op het plaatje! Teruggestuurd en nooit meer geld teruggekregen. Dus mijn ervaring was niet al te best
Dat komt dus omdat hun het zelf ook niet terug kunnen sturen omdat het van Aliexpress komt. Althans ze kunnen het wel terug sturen maar dat loont voor hun niet want dan zijn ze veel geld kwijt aan verzendkosten en maken ze dus alleen verlies. Maar ben je nooit achter je geld aangegaan? Zo is het makkelijk geld verdienen voor dit soort bedrijfjes.