Ik wil voor mijn moeder en mijn schoonmoeder een bloempot versieren met gekleurde handjes van de kinderen. Ik heb 2 grijs/witte bloempotten gekocht. Ze zijn dus al in kleur. Maar welke verf moet ik voor de kinderen gebruiken?? het mag er natuurlijk niet af gaan. De potten zijn voor buiten. Althans, ik koop bloemetjes voor buiten. Vlijtige liesjes vind ik heel leuk. Dus nu is mijn vraag, welke verf moet ik gebruiken en waar koop ik dat?? En is het misschien verstandig om de pot af te lakken met een blanke lak?
dat vind ik een super leuk idee!! wat dacht je van porseleinverf en dan in de oven als je dat bij mokken doet kan het daarna in de vaatwasser dus denk dat regen ook wel werkt hahaha
Porselijn verf moet je afbakken. Dat gaat helaas niet lukken. Die potten van mij zijn een beetje heel erg te groot voor de oven.
ik heb dat vorig jaar ookgedaa, had een terracotta pot, die met schoolverf wit geverft en daarna mocht mijn dochter er zich op uitleven met schoolverf. mijn vader heeft de pot daarna in de blankelak gespoten. werkt super
wat is het verschil tussen schoolverf en plakaatverf??? of zou je dan ook plakaatverf kunnen gebruiken en dat overspuiten met blanke lak
Vorig jaar ook gedaan, gewone verf en dan met spuitlak afwerken. Ze staan nu nog bij de oma's op de tuintafel en ziet er nog perfect uit. Dit jaar gaan we een vogelhuisje ( action) mozaïeken met speciale kindermozaiekstukjes ( van kunststof).
dus gewone plakaatverf en dan spuitlak nou super bedankt voor het idee ik ga morgen voor een pot en plantjes!!
niets alleen de naam. beon verf zou ik niet snel doen met kinderen, droogt snel en moeilijk verwijderbaar van je handen
Ik heb acrylverf gekocht van de Action. Dat werkt hartstikke goed. Kon het ook makkelijk van mijn zoontje zijn handje afwassen. Vogelhuisje mozaiken is ook leuk!!!! Onthouden voor volgend jaar.