Oh dat heb ik dus ook zo erg. Na 3 kinderen op die school en de jongste nu in groep 8 heb je er geen zin in. Moet ook wel zeggen dat we echt niet meer tevreden zijn, maar ja, nog even.
Ipv dat je dan zegt, fijn dat het lukt. Even zonder oordeel bedoeld dan natuurlijk. Zelf vorig jaar toevallig een keer gereden omdat het uitkwam met mijn thuiswerkdag en overige afspraken, maar anders had het ook niet gelukt bij mij
Precies ik werk onregelmatig en vaak cursussen of bijscholingen maar dat gaat haar niks aan natuurlijk Ze zal de opmerking niet snel meer maken denk ik
Naja dat dus. Je weet toch niet wat de situatie bij de ander is? En wat betreft je laatste zin schoot ik erg in de lach
https://npo.nl/npo3/deze-vrouwen-willen-terug-naar-het-aanrecht-meiden-van-traditie-1-npo-3/28-12-2023/WO_KN_20095688
Haha hier hetzelfde, de jongste zit nu in groep 7 en ik kom echt nooit meer op school. Ja met het startgesprek en de oudergesprekken maar dat is het dan ook echt wel. Ook helemaal geen behoefte aan, ben daar zo ontzettend uit. Ik ben ook niet meer zo tevreden over de school, ze werken nu met een andere methode, mijn dochter heeft een Juf die mijn dochter had kunnen zijn, haha geeft niet hoor maar als ik dan vraag waarom de kinderen nooit meer eens leerwerk meekrijgen zoals mijn andere kinderen dit wel hadden dan hebben ze geen idee waar het over gaat want ze kennen die methode niet. Alles maar op de chromebook al is dit nu na een regen van klachten door ouders wel geminderd. Ah joh nog 1.5 jaar en dan kunnen we dit tijdperk ook weer afsluiten.