Hallo allen die dit leest. Ik ben een alleenstaande moeder die opzoek is naar een forum van lotgenoten/gelijkgestemden. Helaas zag ik dat alle topics waarvan ik dacht dat die het dichst bij mijn eigen situatie kwamen gesloten waren. Ik ben Elly en trotse moeder van Nora, nu 2 jaar en 3 maanden. Ik ben een zgn. BAM-mam. Hierover zeg ik altijd dat ik heel bewust moeder (geworden) ben, maar niet bewust alleenstaand. Ik wilde graag een kind maar had geen relatie. Ik ben dus alleenstaand moeder maar heb ook geen ex die een rol in mijn of het leven van mijn dochter speelt. Nu Nora volop aan het peuter puberen is merk ik dat ik niet altijd meer voldoende aansluiting bij het forum vind waar ik tot nu toe, met veel plezier en actief, op meeschreef. Zijn er andere moeders die in een vergelijkbare situatie zitten en met mij van gedachten willen wisselen? Ik hoop het van harte, want mijn engeltje kan soms heel onverwacht in een duivel veranderen, en ik vind dat niet makkelijk. Groetjes, Elly
Hey elly! Ik heb een topic gevonden waar je misschien wat aan hebt? Kijk maar even. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=73183 Groetjes, Annika
Hey Annika, Thanks! Heb ik eerder kennelijk overheen gekeken? : Ik ga er zeker even kijken! Groetjes, Elly
hey elly je bent zeker niet alleen hoor. hier is ook een alleenstaande moeder. maar ook geen bewuste alleenstaande moeder. ik heb ondertussen twee schatten van kinderen die ik voor geen geld van de wereld zou willen missen. maar er is geen vader. mijn dochtertje van bijna 3 kan zich ook op uur en tijd veranderen in een duiveltje. dat is de leeftijd. algoed dat ik op uur en tijd op mijn moeder kan terug vallen. heb jij steun aan familie en vrienden op wie je terug kan vallen?