Voor ons eerste kindje, een meisje, hebben we de naam Aline in gedachten. We vinden het een mooie, simpele maar toch originele naam. Maar... we horen hem nooit. Bij familie en vrienden peilen hoe de naam ontvangen wordt is lastig, dus daarom aan jullie de vraag! Wat vinden jullie van de naam Aline? Andere suggesties mogen ook natuurlijk We vinden zelf Yara, Marit, Indy en Linde ook mooie namen.
Aline vind ik erg leuk. M’n zus en achternichtje heten ook zo. Ik vind Marit ook leuk. Maar dat komt omdat ik erg van Friese namen houd, als echte Fries . De andere namen vind ik een beetje te trendy ofzo.
De volledige naam is prima, hoewel ik de afkorting Ali echt vreselijk vind. Hier in de omgeving wordt veel afgekort. Op basis daarvan zou ik deze naam niet kiezen.
Ik ken de naam van vroeger toen ik klein was, dus heb er een wat ouderwetse associatie mee. Uit je rijtje vind ik Linde het mooiste!
Sorry maar ik vind Aline echt niet mooi. Ken iemand van vroeger die zo heette en echt heel onsympathiek was en er heel vreemd en ouderwets uitzag. Daarnaast heb ik er sowieso een hele boerige, ouderwetse, truttige associatie bij. Sorry De andere namen vind ik allemaal stukken leuker, vooral Linde!
Ik ken een Alinde, ook leuk! Combie van Aline (wat ik ietsje ouderwets vind) en Linde (wat weer erg modern is).