Ik vind het geen mooie naam, vind hem wat oubollig. Ik ken ook alleen maar een oerdegelijke saaie Aline zonder enige pit. Yara en Linde vind ik leuk!
Ik vind Aline een mooie naam, zowel op papier als in uitspraak. Als alternatief misschien Alice of Ellis. Linde ook leuk, maar dan ga je wel weer de "natuurnamen" in.
Bedankt voor jullie reacties! We twijfelen nog even verder... DE naam zit er misschien toch nog niet bij. Feit dat man en ik totaal niet op 1 lijn zitten, helpt niet echt. Nooit gedacht dat een naam zoeken zo moeilijk kan zijn.
Ik vind het een Wat ouderwetse naam (in een Wat negatieve betekenis, terwijl ik klassieke namen vaak prachtig vind) met gereformeerde associatie.
Niet zo leuk eerlijk gezegd. Ik ken ook een wat oudere Aline, vind hem niet echt van deze tijd. Linde vind ik wel leuk, Indy ook. Marit en Yara wat mij betreft prima namen maar niet echt mijn smaak.
Hier stond 8 jaar geleden Elin hoog op het lijstje en die naam vind ik nog steeds mooi.. Aline vind ik ook een beetje oubollig. Linde vind ik wel iets hebben, tijdloos en hoor je ook niet zo vaak.