Aline, mooi of niet?

Discussion in 'Babynamen' started by Lune87, Feb 28, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Betsy

Betsy Niet meer actief

Je weet dat er buitenaards wezen staat toch? “Alien”

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Alien als in "buitenaards wezen???" vind ik meer dan alleen maar een vreemde smaak om heel eerlijk te zijn...Ik begrijp heus wel dat je het uitspreekt als AAlien, maar kom op....dit zou gewoon serieus verboden moeten zijn om te geven, want dit is ECHT vragen om problemen voor je kind. Niet alleen op school, maar later ook wanneer ze een hoge internationale functie ambieert......

3. Ellen8

Ellen8 Actief lid

Apr 8, 2013
    414
    96
    28
    Ach, ik ken een volwassen vrouw die zo heet en het is bij haar een heel gewone naam. Ik zou de naam zelf ook niet kiezen, maar er zijn genoeg die erger zijn.

4. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik vind het een hele burgerlijke naam.

5. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Ik wilde een kindje altijd Aline noemen. Dit naar aanleiding van een Frans liedje. Maar 1e kindje was een jongen en nu vind ik Aline er niet meer bij passen. We hebben ook ondertussen al lang een andere naam voor ons meisje. Ik maakte me ook zorgen om de uitspraak, maar denk dat als de 1e een meisje was geweest dat ik hier dan een peuter had rondlopen met de naam Aline.

6. Mw1980

Mw1980 Actief lid

Jan 15, 2017
    341
    191
    43
    Mooie naam. Linde ook

7. NormaJeane

Jan 28, 2016
    85
    4
    8
    Benieuwd wat het gaat worden. Lieve groet!!

8. Nan87

Nan87 Actief lid

Nov 21, 2015
    444
    502
    93
    Wij hadden voor onze oudste Alina op het lijstje staan. Aline vind ik ook mooi!

Share This Page