Je hebt het over Ties? Misschien een virusje? Gaat erg rond momenteel. Heeft hij verder ook nog ergens last van? Of tandjes, maar dat lijkt me errrug vroeg. Wel zorgen dat hij genoeg drinkt. Want met zulke dunne luiers verliest hij veel vocht. Beterschap in elk geval en sterkte met wassen....
We zijn in een soort fase 'wel/niet kma. Sinds dinsdag eet en drink ik weer normaal. Had verwacht dat als het kma zou zijn dat de klachten dan binnen no-time terug zouden zijn. Had dus al de conclusie getrokken dat het dat dus (gelukkig) niet is. Dinsdag tm donderdag verliepen echter best goed (wel meer spugen), maar sinds gisteren is het weer meer huilen, die spuitluiers en nog meer spugen. Kan idd ook virusje zijn...
Ik ben bang dat het toch richting de kma gaat.... Hoe lang ben je op dieet geweest? Je moet het wel een week of 6 de tijd geven........... Volg je gevoel.... Dat klopt altijd!
Hier al vier weken bezig met buikgriep overgeven is nu over maar de diarree blijft wordt er moedeloos van, schijnt enorm te heersen hier