Welke Centerparcs in Nederland vind jij het leukst? En waarom is deze leuker dan de anderen? Ik zit te twijfelen tussen Heijderbos, Kempervennen en Zandvoort. Wij hebben 2 jongens van 12 en 11 jaar. Dit jaar zijn wij in het Meerdal geweest. Voor het eerst wij zijn erg Landal fan, maar landal heeft maar 2 parken met een uitgebreid zwembad. En daar zijn wij nu al zo vaak geweest dat ik het een beetje beu ben. Ook de wildwaterbaan en van Centerparcs gaan wat sneller.
Mijn persoonlijke favoriet is Het Meerdal. Maar ik zou graag een keer naar de Kempervennen willen, het zwembad schijnt daar superleuk te zijn!
Wij zijn net terug uit Le lac Assiete of hoe je het ook schrijft, weg-getraumatiseerd XD Maar het zwembad was echt kei leuk vonden wij! Als je echt waterpret wilt hebben voor je boys moet je naar Saksen, van Landal. Mss te betalen op de stakingsdagen?
We willen echt in Nederland. En Saksen is echt boven ons budget helaas. Ik wil het 1e weekend van april gaan.
Heijderbos vond ik erg leuk, heeft de beste wildwaterbaan (van nl in ieder geval). Heeft ook een leuke overdekte jungle dome en een manege naast het park. Kempervennen ben ik nog niet geweest, zwembad ziet er wel mooi uit en park is wat meer op tieners gericht wordt vaak gezegd. Zandvoort is vast leuk vanwege het strand, maar het zwembad is waarschijnlijk echt niet te vergelijken met de andere twee. Eemhof is ook leuk, heeft een leuke glijbaan met banden. Maar geen overdekte market dome maar een market square, ligt aan het seizoen of dat prettig is. Zelf ben ik het meest fan van Erperheide en Vossemeren, net over de grens België, maar mijn kids zijn nog een stuk jonger.
Ik weet wel dat zandvoort qua zwembad niet zo veel aan is. Ik zwom er wel eens. Er is nu wel een wildwaterbaan bij.
Wij zijn net terug van weekendje Kempervennen met onze peuter. Was heerlijk! Kempervennen heeft een mooi zwembad met een leuke wildwaterbaan en een snorkelbad. Aantal jaren geleden ook in de Eemhof geweest, dat is qua zwembad (zeker voor tieners) nog gaver. Maar zoals eerder ook gezegd er is geen overdekte marketdome. Succes met de keuze!
Het heijderbos is voor grote kinderen echt super. Door de wildwater baan. Die de engste is van alle CP in Nederland. De kempervenne is leuk in het water ski/wakeboard seizoen.
Heijderbos en Kempervennen hebben allebei een prachtig zwembad. Heijderbos vond ik persoonlijk net iets leuker door de Jungle Dome, maar allebei leuke parken.
Kempervennen gaan we elk jaar naartoe, Heijderbos 1x geweest. Ik vond Heijderbos erg leuk, maar ver weg voor ons, vandaar dat we er niet meer geweest zijn. Kempervennen is ook leuk, we doen altijd een vip huisje, sauna en lekker ontbijt aan huis.
Net voor de 2e keer in Erperheide geweest, net over de grens, en dat is echt ons favoriete park. Mooi groot zwembad en grote baluba, maar weet niet tot welke leeftijd dat leuk is. Voor oudere kinderen denk idd Heijderbos.
Als je nog iets wil weten over de omgeving ofzo, wij wonen daar redelijk in de buurt de mag je altijd een pb sturen...