Wij zijn 2 weken terug geweest. Hadden een baby huisje geboekt en dat was goed schoongemaakt. Heb je ervaring met slechte schoonmaak op dit park?
Nee ik heb daar geen ervaring mee. Is voor ons eerste keer Landal. Althans, ik heb nog niet geboekt. Maar we zijn het wel van plan.
Vorig jaar geweest met de caravan dus geen ervaring met huisjes. Maar ik vond het een heel slecht park. Eentonige animatie activiteiten, klein en spekglad zwembad, buiten speeltuin binnen 10 min gezien. Nouja ik kan nog wel even doorgaan maar het is natuurlijk wel een mening en wij hadden een heel slecht weer week. Binnenspeeltuin is wel uitdagend en straalt wat uit.
Wij zijn in de herfstvakantie een week geweest. Vond het huisje muf en niet schoon, wel ruim, vrijstaand. Ik heb eerst zelf schoongemaakt en daarna vond ik t wel oke, ook qua ruimte. De douche was erg verouderd en paste amper een babybadje in, kleine straal water. Vond babybadje wel even fijn voor ons bijna 2 jarig zoontje toen ,maar dat werkte niet echt. Wasbak in de keuken was veeeel leuker .Maarrrr de binnenspeeltuin was fantastisch voor ons 3 jarig zoontje. Die heeft daar enorm van genoten. Vond het restaurant/verwarmd terras ook fijn. Ook meerdere shows in de week met fijne tijden (rekening houdend met slaapjes van kids) Prima zwembad voor een aantal keren ,inderdaad niet groot, maar was ook niet druk bij ons. Verder ligt het gelijk aan het bos, waar we fijn hebben kunnen wandelen en we hebben fietsen gehuurd. Nog een skelter gehuurd voor ons zoontje. Wij waren niet enorm aan het huisje gebonden en hebben erg genoten van de omgeving en ook wat het park te bieden had. Vond een week ook wel voldoende.
Bedankt voor jullie ervaringen. We zijn niet perse aan het park gebonden. We willen een schoon huisje in de buurt van de Veluwe. We hebben genoeg plannen in de buurt dus ik zoek nog even verder.
Wij vinden het ook een fijn park. Overigens niet om te kamperen - daar is het camping deel wat te klein voor. Maar animatie op landal vinden wij altijd leuk. De binnenspeeltuin op Rabbit Hill is héél fijn - ook genoeg zitruimte voor de ouders om een boekje te lezen ofzo, terwijl de kinderen spelen. Qua schoonmaak is het denk ik ook altijd een beetje een kwestie van geluk hebben. Met de betreffende schoonmaakster en ook met degene die vóór je in het huisje gezeten hebben. Overigens vinden wij Landal t Loo ook súper... die heeft een wat leuker centrum. Zowel binnen als buiten. Maar dat is misschien wat te ver van de veluwe af.
Ik vind het een heel fijn park. We zijn er in de kerstvakantie nog geweest. Het huisje was prima schoon (is eigenlijk altijd wel goed bij Landal). Ik heb absoluut niet overwogen om zelf iets schoon te maken. De speeltuin buiten is heel leuk, mijn kinderen hebben zich er de hele dag prima vermaakt, echt van 10 - 17u elke dag. Dat je er met 10 minuten uitgekeken bent snap ik niet. De binnenspeeltuin is heerlijk. Bij ons verblijf was hij dicht maar we hebben er in oktober nog een dag gespeeld. De omgeving is heel fijn, Julianatoren om de hoek. Ik vind het echt een aanrader, net als Coldenhove.
Wij zijn in de herfstvakantie geweest en vonden het park top! Zoveel vermaak voor de kinderen, echt heel leuk. Huisje vond ik erg klein maar was wel heel schoon. Slechtste ervaring met Landal op dat gebied was Miggelenberg: de vloer gaf letterlijk zwart af.
Wij waren er eind januari. Huisjes goed schoon. Persoonlijk vond ik het zwembad iets aan de koude kant, maar dat kan ook aan mij liggen. Verder een fijn verblijf gehad maar de binnenspeeltuin was helaas dicht.