Volgende week gaan we met de hele fam op vakantie naar n-holland naar st maartenszee. Nu vroeg ik mij af of mensen nog leuke dingen te doen weten. We gaan met 7 volwassenen en 3 kinderen van 4, 1.5 en 8mnd
Van Blanckendaell in Tuitjenhorn. Dat is een kleine privé dierentuin midden in het boerenland, met veel soorten dieren, een treintje, een speeltuin, restaurantje. Precies groot genoeg voor kleine kinderen.
In Anna Paulowna zit ook nog een dierentuintje, maar daar ben ik zelf nooit geweest dus kan je niet zeggen of het leuk is. Volgens mijn collega wel! Verder heb je nog de Holle Bolle Boom in Tuitjenhorn, dat is volgens mij net zoiets als de Goudvis.
Slecht weer uitjes Speeltuinen op provincie en plaats op Uit Met Kinderen voor een dagje uit met kinderen, vandaag, kids, entree, speeltuin, speel tuin, draaimolen, wip, schommel, toegang, prijs, uit, opstap, uitgaan, uitstapje, eruit, uitjes, ertussenuit, dagjeuit, ev Uitjes in Noord-Holland
Hier had ik ook over gehoord maar is het in de herfstvakantie wel leuk? Ik bedoel is het nog wel open enz?
Graag gedaan mis staat hier ook wat bij: Zwembad Campanula op Uit met Kinderen voor een dagje uit, vandaag, openingstijden, entree, korting, toegang, voor kinderen en volwassenen, partijtjes, kind, kleinkinderen, kleinkind, prijs, uit, eropuit, opstap, uitgaan, uitstapje, eruit, uitjes, ert