Welk strand / welke strandtent?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Muck, 2 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muck

Muck Niet meer actief

Hoi!

Morgen heb ik een dagje voor mezelf ingepland om lekker een strandwandeling te gaan maken om uit te waaien en daarna ergens lekker te gaan zitten eten/drinken/boek lezen

Nu kom ik alleen nooit op het strand dus ik ben benieuwd of jullie tips voor me hebben, welk strand kan ik het beste heen voor een lekkere wandeling en welke strandtentjes raden jullie aan? :D

2. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Heerlijk zo'n dag! Welk strand ga je heen?

Debaky vindt dit leuk.
  3. Muck

Muck Niet meer actief

Ja kijk er echt naar uit!

Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben welk strand ik het beste naar toe kan, ik ken alleen zandvoort maar er zijn waarschijnlijk veel mooiere/fijnere plekken om naartoe te gaan

4. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Op Zandvoort zou ik naar Thalasso gaan. Anders misschien doorlopen en bij Bloomingdales gaan hangen, ik vond het daar heerlijk.

Scheveningen zou ik sowieso niet heen gaan al is de pier wel leuk opgeknapt maar dan de boulevard overslaan.

Hoek van Holland vind ik niet zo'n leuke strandtenten hebben.

Edit: de stranden op Vlieland en Texel vind ik ook heerlijk maar is misschien wat ver voor 1 dag. Wel een tip voor een weekendje ofzo.

DastyQueen en Muck vinden dit leuk.
  5. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Zuiderstrand van Scheveningen is heerlijk hoor, dat is niet bij de pier maar gewoon fijn groot ‘leeg’ strand. Daar heb je strandpaviljoen Zuid, fijne plek. Je kunt op Scheveningen ook richting het zwarte pad, daar zijn ook erg veel leuke strandtenten.

Veel plezier!

Blijdorp, Muck en Mop81 vinden dit leuk.
  6. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Waar woon je ongeveer? Ivm reisafstand.

7. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Zuiderstrand is inderdaad heel relaxed!

Muck vindt dit leuk.
  8. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.799
    8.469
    113
    Vrouw
    Noordwijk! En dan bij 'de zeemeeuw' :)

Uilenmama en Muck vinden dit leuk.
  9. Muck

Muck Niet meer actief

In het oosten dus alles is ver :roflmao:

Ysabella vindt dit leuk.
  10. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Katwijk :)

Muck en Uilenmama vinden dit leuk.
  11. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    En naar welk strand ga je?

Toen ik nog in Rotterdam woonde (10 jaar terug) ging ik liever naar Kijkduin. Hoek van Holland is meer een jongerenstrand. Schevingen vind ik duur qua parkeren. Kijkduin was toen nog gratis parkeren, leuke winkeltjes (niet zo heel veel hoor) en genoeg strandtenten om ‘s avonds te kunnen eten.

Nu woon ik Zeeland, tja dan ga je naar de Brouwersdam. (En dan ook zeehondjes kijken bij de inham) Inmiddels verhuist naar Middelburg, strand bij Vlissingen trekt me niet zo. Dus komende zomer op zoek naar een ander strand.
    (Hoewel Vlissingen met de bakfiets makkelijk te doen is)

Muck vindt dit leuk.
  12. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Ik vind het duingebied bij Kijkduin altijd leuk en het strand van Rockanje is bij ons favoriet. Strandtenten weet ik eigenlijk niet.

Muck vindt dit leuk.
  13. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Mijn favo strand is egmond aan zee. Ook een leuke boulevard er bij en mooie wandelgebieden.

Muck vindt dit leuk.
  14. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Muck vindt dit leuk.
  15. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Bloemendaal, beachclub bloomingdale of beachclub vroeger.
    Zandvoort, Bernies beachclub.

Muck vindt dit leuk.
  16. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ja is Brouwersdam een aanrader? Wij zitten momenteel in Ouddorp en wil zo met de meiden naar het strand, maar de jongste wil weer naar de zeehondjes (zijn gister naar aseal geweest.) Is de kans op zeehonden zien groot?

17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik woon in Zeeland op 5 minuten van het strand, maar voor jou als je uit het oosten komt alleen al een dag reistijd :roflmao:

Muck vindt dit leuk.
  18. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Mijn favoriete strand is Hoek van Holland. Mijn favoriete stranstenten zijn ‘De Royal’ en ‘De Bing’.
    Maar dat is vanaf Het Oosten zo’n 2,5/3 uur rijden. Nogal ver voor een strandwandeling?!

Muck vindt dit leuk.
  19. Muck

Muck Niet meer actief

Dank jullie wel voor jullie tips allemaal!
    Het is uiteindelijk Kijkduin geworden en vanaf daar ben ik naar scheveningen gewandeld, daar lekker gezeten en toen weer teruggewandeld. Was heerlijk!

einad, Angel1980, RoBiJe en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Muck

Muck Niet meer actief

Haha!

Kijkduin was 1.5 uur rijden dat vond ik nog te doen. De terugweg heb ik er 3 uur en 15 min over gedaan. Er was een ongeluk gebeurd en letterlijk alles stonf vast

Deel Deze Pagina