Weet niet of hij hier hoort, zo niet moet het verplaatst worden, maar ik hoor hier dus de hele dag of: Heeeeeeeeeeeey sister, heeeeeeeeeey brother (van de oudste) Mijn dochter van 3,5 zingt met hem mee, en als hij niet thuis is hoor ik de halve dag: Hengelooooo, Hengelo o o......tenzij ik zelf wat anders aanzet. En de jongste danst op alles mee Herkenbaar? Wat zingen jullie kinderen?
Hier shaked hij op country muziek. Geen idee van wie hij dat heeft maar niet van ons. Maar het viel ons op toen de radio aanstond
hihihi, leuk he? hier net zo, ik hoef het niet te zingen, maar ja, het dreunt de hele dag in mijn hoofd: Hengeloooooo, Hengelo o o....., wat wel grappig is, is dat ze de Twentse woorden ook mee zingt (niet zo gek, maar klinkt wel lief) En dan hoor ik vanuit de slk van mijn zoon Heeeeey brother.....
Owww neee favo liedje is kortjakje en ik zag 2 beren Kortjakje is op de babyfoon, zonder tekst maar dat deuntje en ik zag 2 beren vind hij leuk als ik het zing. Resultaat: hij kan die 2 liedjes helemaal neuriën! Hij is de hele dag aan het zingen en je hoort echt die liedjes in zijn gezang/geneurie? En als ik ik zag 2 beren zing en ben bij het "dat die beren smeren konden" dan zing hij erna "hi hi hi" "ha ha ha" en dan neuriet hij verder
Twinkle twinkle little star - ze zingt het al grotendeels zelf. Verder vader Jakob grotendeels zelf, en ze zingt vrolijk woorden mee van de Nijntje titelsong en dikkerdje dap
De oudste zingt hier geregeld: Lion in te morningson... of bekos am happppie.... of hij maakt er een totaal andere tekst van.. kan allemaal De jongste steekt met de kleinste melodie al de armen in de lucht.
Papa oe te, papa oe te, papa oe te, papa oe te en dat houd zoonlief gewoon een half uur vol Blurred lines, zingen ze samen. Dochter doet elke keer OE, OE en zoon alleen de laatste stukje van de zinnen. Dochter vraagt in de auto altijd om vivo per lei - laura pausini en andrea bocelli en op haar manier zingt ze dat ook mee..
Mijn zoon zingt de hele dag visje visje in het water. Alleen zingt hij visje visje in het bos haha. Mag allemaal. Beetje zielig voor dat visje. En met de vingertjes met de vingertjes. Jij zingt vooral de hele tijd het gedeelte met de ellebogen romddebomedebom haha.
Mijn dochter zingt de hele dag de liedjes van kinderen voor kinder, vooral masterchef en klaar voor de start zijn favoriet. Tijdens het koken zet ik altijd de dvd op en dan dansen we samen en gebruiken we de pollepels, garde oid als microfoons Een stuk fijner dan het zomerliedje dat ze steeds zong... Me, me,me,me,me,me only me...sexy me lalala.
Hier ook van de oudste zoon Oudste dochter Katy Perry, het nummer Roar. Jongste zoon zegt, muziek van de turtles En jongste dochter vindt klappen in de handjes erg leuk, en het liedje van Bumba.
De jongste is nog steeds gek op Blurred Lines van Robin Thicke! Ze is gek van top 40 liedjes en geen K3 of plop etc.
Hier is het vooralsnog hert olifanten liedje en een favoriet blijft ook op een houten brugfetje . Bij de jongste is het klap is inje handjes en schaapje schaapje heb je witte wol
Als ik zing is het you are my sunshine, niet eigengezongen liedjes is hij gek op psy - gagnam style en hyuna - bubble pop.
dochter. en de giraf roets van de glijbaan af. Berend botje. K3 docter docter. . Ze is een echt zing graag meisje.