Wat is het favoriete liedje van je kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Weet niet of hij hier hoort, zo niet moet het verplaatst worden, maar ik hoor hier dus de hele dag of:

Heeeeeeeeeeeey sister, heeeeeeeeeey brother (van de oudste)

Mijn dochter van 3,5 zingt met hem mee, en als hij niet thuis is hoor ik de halve dag: Hengelooooo, Hengelo o o......tenzij ik zelf wat anders aanzet.

En de jongste danst op alles mee :p

Herkenbaar? Wat zingen jullie kinderen?

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier shaked hij op country muziek. Geen idee van wie hij dat heeft maar niet van ons. Maar het viel ons op toen de radio aanstond

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

De honeybunch cuppycake-song... Ik moet het zingen. 2300x per dag :x

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

hihihi, leuk he? hier net zo, ik hoef het niet te zingen, maar ja, het dreunt de hele dag in mijn hoofd: Hengeloooooo, Hengelo o o....., wat wel grappig is, is dat ze de Twentse woorden ook mee zingt (niet zo gek, maar klinkt wel lief)

En dan hoor ik vanuit de slk van mijn zoon Heeeeey brother.....

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Owww neee favo liedje is kortjakje en ik zag 2 beren

Kortjakje is op de babyfoon, zonder tekst maar dat deuntje en ik zag 2 beren vind hij leuk als ik het zing.

Resultaat: hij kan die 2 liedjes helemaal neuriën! Hij is de hele dag aan het zingen en je hoort echt die liedjes in zijn gezang/geneurie?

En als ik ik zag 2 beren zing en ben bij het "dat die beren smeren konden" dan zing hij erna "hi hi hi" "ha ha ha" en dan neuriet hij verder :D

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat is schattig :):):)

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.716
    113
    Twinkle twinkle little star - ze zingt het al grotendeels zelf. Verder vader Jakob grotendeels zelf, en ze zingt vrolijk woorden mee van de Nijntje titelsong en dikkerdje dap

8. Onje

Onje Niet meer actief

Ga je mee naar het land van je ogen dicht

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    De oudste zingt hier geregeld:
    Lion in te morningson... of bekos am happppie.... of hij maakt er een totaal andere tekst van.. kan allemaal ;)

De jongste steekt met de kleinste melodie al de armen in de lucht.

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hier nog heel onschuldig: "In de maneschijn" (met gebaren) en "er zat een klein zigeunermeisje".. :)

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Papa oe te, papa oe te, papa oe te, papa oe te en dat houd zoonlief gewoon een half uur vol ;)

Blurred lines, zingen ze samen. Dochter doet elke keer OE, OE en zoon alleen de laatste stukje van de zinnen.

Dochter vraagt in de auto altijd om vivo per lei - laura pausini en andrea bocelli en op haar manier zingt ze dat ook mee..

12. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18

Hier ook een pappa oe teee

13. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Mijn zoon zingt de hele dag visje visje in het water. Alleen zingt hij visje visje in het bos haha. Mag allemaal. Beetje zielig voor dat visje.

En met de vingertjes met de vingertjes. Jij zingt vooral de hele tijd het gedeelte met de ellebogen romddebomedebom haha.

14. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam

Hier ook een fan van in de maneschijn met gebaren! En zo gaat de molen vind ze erg leuk

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Mijn dochter zingt de hele dag de liedjes van kinderen voor kinder, vooral masterchef en klaar voor de start zijn favoriet.
    Tijdens het koken zet ik altijd de dvd op en dan dansen we samen en gebruiken we de pollepels, garde oid als microfoons :D

Een stuk fijner dan het zomerliedje dat ze steeds zong... Me, me,me,me,me,me only me...sexy me lalala.

16. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier ook van de oudste zoon :D

Oudste dochter Katy Perry, het nummer Roar.

Jongste zoon zegt, muziek van de turtles :p

En jongste dochter vindt klappen in de handjes erg leuk, en het liedje van Bumba.

17. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    De jongste is nog steeds gek op Blurred Lines van Robin Thicke!
    Ze is gek van top 40 liedjes en geen K3 of plop etc.

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Hier is het vooralsnog hert olifanten liedje en een favoriet blijft ook op een houten brugfetje .

Bij de jongste is het klap is inje handjes en schaapje schaapje heb je witte wol

19. Valora

Valora Niet meer actief

Als ik zing is het you are my sunshine, niet eigengezongen liedjes is hij gek op psy - gagnam style en hyuna - bubble pop.

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

dochter. en de giraf roets van de glijbaan af. Berend botje. K3 docter docter. .

Ze is een echt zing graag meisje.

Deel Deze Pagina