Misschien weet iemand dit.. Wij willen 11 juli ( zo'n 8 dagen) op vakantie.. Nu zijn de prijzen belachelijk hoog of je nou in NL op vakantie gaat of het buitenland opzoekt. Nu zat ik te denken, zullen we de gok nemen om bijvoorbeeld tot 9 juli te wachten en dan echt een suuuuper last minute te boeken voor 11 juli of toch voor de volle mep gaan
Mijn ervaring van de laatste jaren (vooral voor vluchten) is dat last minute juist duurder is dan ver vooruit boeken. Met hotel/camping moet je denk ik gewoon geluk hebben.
Weet niet wat voor vakantie je zoekt en wat jullie budget is, maar op www.booking.com staan wel aanbiedingen voor hotels. Kijk bijv. eens naar hotels in mojacar, heb je vanaf 500 euro voor 8 dagen hotel.
Tja, maar echt ver vooruit zit je natuurlijk niet. Ik zou wachten. Er is de laatste jaren nog zoveel keus vlak voor de datum dat ik dat zelf wel aan zou durven. Maar wat zoek je precies dan als ik vragen mag?
als je echt last minute boekt kun je zeker wel goedkoper uit zijn hoor.. maar dan gaat het echt over 1 of 2 dagen vtv boeken... maar dat is een gok als je zeker wil weten dat je weg kunt zou ik zelf eerder voor de volle mep kiezen. wij willen in augustus misschien nog een weekje weg maar dat is ook heel duur dus wij kijken 1 of 2 dagen voor de gewenste vertrekdatum of er iets bij zit en zo niet dan niet.. jammer dan, blijven we thuis. (maar hebben voor oktober al wel een vakantie geboekt) succes!!!! en als je nog gaat: fijne vakantie!