Disney Davy Crockett Ranch

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lindy92, 30 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy92

Lindy92 Bekend lid

5 okt 2020
    642
    323
    63
    Iemand ervaring met dit vakantie park? Misschien dat wij dit voor de zomervakantie willen boeken samen met nog een ander stel. Zijn de stacaravans erg gehorig? En het eten op het park, hoe is dat?

2. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ik ga persoonlijk liever dan naar 1 van de partner hotels voor dezelfde prijs.
    Ik vind Davy crocket echt giga tegenvallen.

3. Lindy92

Lindy92 Bekend lid

5 okt 2020
    642
    323
    63
    Owjeej, is het echt zo erg? :eek:

4. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.892
    4.164
    113
    Vrouw
    Paar jaar geleden gedaan via een aanbieding samen met een ander stel voor een weekend, vond het prima.
    Eten deden wij gewoon in Disney zelf. We hadden het huisje eigenlijk alleen om te slapen :p

5. Lindy92

Lindy92 Bekend lid

5 okt 2020
    642
    323
    63
    Ja das eigenlijk ook onze insteek, alleen maar om te slapen. Zat al naar de disney hotels te kijken, maar die vind ik toch veel en veel te prijzig voor t hoogseizoen

6. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Hiervoor is het echt prima hoor, vind ik dan.

7. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Ik ben juist fan van Davy Crocket. Als we naar Disney gaan zaten we altijd daar. Maar wij zijn er niet om alleen te slapen, maken ook wel echt gebruik van de caravan en het park. We gaan altijd even zwemmen, even langs het winkeltje etc. Eten op Davy crocket hebben wij nooit gedaan, dus hoe dat is durf ik niet te zeggen. Wij maakten altijd zelf eten in de caravan, er zit een keukentje in. Deden dan vaak boodschappen bij het grote winkelcentrum vlakbij, en vonden het juist fijn om te kunnen ontbijten en avond eten in de caravan, want op het park zelf vind ik het aanbod erg tegenvallen, zeker voor wat je ervoor betaald.
    Caravans zijn echt prima en goed onderhouden, niet gehorig ofzo.

8. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Het is gewoon een oudere stacaravan. Niets meer, niets minder…. Niets luxe aan, maar om te slapen prima. Wij waren overdag in het park, hebben een avond op Davey Crocket gegeten en ook dat was oké. Maar ook niets luxe aan. (Net zoals de rest op Disney, buffetten en ‘vreet schuren’).
    Wij zijn ook niet in het zwembad geweest.
    Ik vind Disney leuk hoor, maar voor die prijzen zou ik 3 weken ergens anders op vakantie gaan…. Ik vind het echt belachelijk schreeuwend duur.

9. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Wij vonden het prima!

10. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.892
    4.164
    113
    Vrouw
    Jup, ook buiten het hoogseizoen overigens.
    Vorig jaar zijn we met de trein naar parijs gegaan, hebben daar overnacht en dan met de trein naar Disney ( 1dag) was ook goed te doen :)

11. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Wij waren er in oktober en vonden het wel prima. Kwamen er eigenlijk alleen om te slapen en te ontbijten.

Deel Deze Pagina