Turkije: doen of niet doen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door JosjeM, 29 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Elk jaar weer is een vakantie uitzoeken bij ons een dingetje, ik wil graag op tijd boeken (ivm plannen, omgeving uitzoeken ofwel ik ben een controlfreak) en mijn vriend boekt het liefst een paar weken van te voren.

De afgelopen 3 jaar zijn we naar Marbella, Mallorca en Ibiza geweest. Allemaal Spanje dus, dat bevalt ons altijd goed. Echter hebben we het de afgelopen 2 jaar ook over Turkije, het trekt ons wel op de een of andere manier. Vorig jaar durfden we het nog niet aan in verband met de omstandigheden daar op dat moment.

Nu komt Turkije weer ter sprake en zouden we er eventueel wel heen willen. Het staat nog niet vast, maar ik wil graag alvast ervaringen en tips lezen van jullie. Is het bijvoorbeeld verstandig om nu te gaan? En heb je als toerist 'last' van de onenigheden? En wat zijn jullie aanraders in Turkije, wat is het mooiste gebied? En waar heb je mooie strandjes?

2. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Wij gaan over 16 dagen! Verder geen tips, ben er 1 keer eerder geweest maar toen was ik 19 en de hele vakantie bezopen :D.

wishfulthinking en Novastar vinden dit leuk.
  3. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    @Mythique Leuk! Waar ga je heen?
    Hahaha dat soort vakanties ken ik, zo eentje heb ik in Blanes gehad toen ik zo'n 17 lentes jong was :roflmao: dag indeling: wakker worden, ontbijten, zwembad/strand, tussendoor wat eten, 's avonds over de boulevard struinen en elke avond stappen om vervolgens op kop naar het hotel terug te gaan. Wat een tijden! :p

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Is het wellicht een idee om even de verkiezingen in mei af te wachten? Kan best spannend worden daar na mei ;)

Deel Deze Pagina