All Jullie Foto(grafie)-vragen

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Bedankt! Het is gelukt met curve! Heel gaaf geworden! Echt super bedankt!

2. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    @TS ik zou wel graag een verjaardagskaart voor mn dochter willen hebben;) heb het plaatje al en de foto. naar welk adres kan ik het mailen?

3. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Ik heb ook een vraagje. Ik zou graag een plaatje (bv van nijntje of sesamstraat) zo bewerken dat mijn dochter "er bij zit"/invoegen. En dan nog een tekst erbij zodat ik het als uitnodiging kan gebruiken voor haar verjaardag. Kan dit met Corel (dat is het photoshopprogramma wat ik heb)?
    En zo ja, moet je dan ook nog opletten op het formaat, zodat je het kunt laten afdrukken bij bv Hema?
    Sorry ben echt een leek hiermee.

4. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ik zou dit laten doen als je zo'n leek bent... Dat is mooier en diegene kan meteen rekening houden met de afmetingen, anders heb je zometeen een verkeerde afmeting en krijg je een verjaardagskaart met een oor-loze nijntje! (ofzooo!!)

hihi

5. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

hoihoi mail het maar naar masafotografie@live.nl En even een voorbeeld erbij of precies uitleggen wat er moet gebeuren, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen!

Liefs

6. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Lijkt me een goed plan, haha.

Los van het afdrukken wil ik het wel proberen/oefenen.

Maar is het moeilijk om iets/iemand toe te voegen in een plaatje? Kan het namelijk niet vinden in de handleiding van Corel. Ook het maken van een collage kan ik niet vinden (of ik kijk er overheen). Het lijkt me namelijk als je een collage kunt maken, dat dit ook zou moeten lukken. Of denk ik nu te makkelijk?

7. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijkeltje: Thx! Het is niet de website die ik bedoelde maar dit is wel zoiets, heel erg bedankt!

8. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia

Deel Deze Pagina