Hellllp nieuwe telefoon

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 25 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Binnenkort kan ik mn telefoon abbo verlengen. Ik ben helemaal samsungfan en wil daar eigenlijk niet vanaf.
    Maar...de nieuwere modellen zijn allemaal zo groot. Ik heb nu de A3 (2017 model), mijn man heeft de a5 en die vind ik eigenlijk al te groot. Nu keek ik naar de a40,a50,a70 enz maar die zijn volgens mij nog groter:eek:.
    De s10 mini naar gekeken maar die vind ik echt nog te duur.

Iemand die een goed advies heeft?

2. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ik heb de S9 en net als bij de s8 super blij mee.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik had van de S lijn altijd de mini's maar die zijn er vanaf de nieuwere modellen niet meer. Daarom toen op de A3 overgestapt. Is die S9 heel groot?

4. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Hij is wel aan de grotere kant. Ik heb hem zelf ook, had liever een slagje kleiner gehad.

5. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Ik ben zelf van de A3 naar de S8 gegaan en ik vind het verschil nog reuze mee vallen. De s8 bevalt mij beter dan de a3.

6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Wachten tot de s10 goedkoper is? Ik snap echt helemaal niets ervan dat mensen hun telefoon vernieuwen tegelijk met abonnement, vaak ben je sowieso goedkoper uit als je bij een externe partij dezelfde telefoon zou kopen (behalve dat je dan het hele bedrag ineens kwijt bent, maar dan krijg je ook geen bkr registratie).

Persoonlijk doe ik veel langer dan 2 jaar met mijn telefoon, koop ik vervolgens een type van een jaar oud en ben ik minstens 4x zo voordelig uit dan mensen die denken dat ze verplicht zijn een telefoon op afbetaling bij een abonnement te kopen....:rolleyes:

Verder geen tips, want apple hier....dus negeer maar, als je er niets mee kan, haha

owly, Akira1978, Maslov en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. tuc

tuc Niet meer actief

Ik neem dus ook nooit de nieuwste modellen hoor. En ik heb tot nu toe ook een heel goedkoop abonnementje onder de 20 euro zonder bijbetaling.
    Momenteel is mijn telefoon echt op dus ben echt de laatste 1,5 week aan het uitzingen.

8. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ja, dan is het wel anders. Maar, geen tips dus, ik ben echt fan van apple, mijn man heeft wel net een motorola telefoon gekocht waar hij heel blij mee is, maar als je bij samsung wil blijven, heb je daar weer niet zoveel aan. Die van man is wel heel groot, hij had per ongeluk het verkeerde type besteld (achteraf toch blij mee, dus wel gehouden), maar er is dus ook nog een kleinere variant.
    Enige advies qua grootte wat ik kan geven, als je je telefoon voornamelijk als telefoon gebruikt (zoals ik), dus bellen, whatsapp enzo, dan vind ikeen kleine veel fijner, past in de kleine vakjes van je tas en kan evt nog in je broekzak als je zonder tas de deur uitgaat. Als je ook spellen erop speelt, of veel op fora zit (ik zit nu op mijn ipad en niet op telefoon), dan is een wat grotere wel veel fijner.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Apple gaat er sowieso niet komen:roflmao:
    Een kleiner model past idd beter bij wat ik ermee doe. Maar dan vrees ik dat ik iets anders moet dan samsung.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Gaat niet helemaal zoals jij het zegt.
    Ik heb de s10 vanaf de release datum.
    En heb hiervoor 640 euro (ipv 899 volgens mij) voor betaald, de s10 is alweer even te koop en is nog net zo duur als de prijs waar ik hem voor heb gekocht. Kwestie van heel goed uitzoeken en dan betaal je niet de hoofdprijs bij release van de telefoon.
    Daarnaast heb ik een sim only abbonement van 12 euro per maand.

TO, kleinere telefoons zijn er niet veel meer. Wellicht dat je wel went aan een grotere?

11. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.364
    113
    Vrouw
    Ik check bij mijn provider altijd of hun telefoontjes goedkoper zijn en dat zijn ze tot nu toe ook echt. Ik neem 240 euro mee in mijn abonnement en de rest betaal ik gelijk. Daardoor heb ik geen bkr registratie.

Ontopic: Ik wilde altijd een kleine telefoon. Deze keer kon ik er geen vinden. Mijn telefoon is nu ruim anderhalf keer zo groot. Na wat wennen bevalt het beter dan ik had verwacht. Vooral met Netflix vind ik het wel fijn.

12. Nieuwsgierigbijtje

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ik koop inderdaad ook de telefoons afzonderlijk. Scheelt een hoop geld. Zakelijk abonnement dat wel maar zonder telefoon afname. Betaal liever een paar honderd voor een goede mobiel in eens dan per maand giga veel geld extra kwijt te zijn

13. Nieuwsgierigbijtje

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    O ja S9 valt reuze mee. Ik vind hem echt niet te groot. Kan er alles mee.

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    De Samsung a40 vind ik persoonlijk niet zo groot.
    Hij is iig kleiner dan de a50

15. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ff inbreken hier ;)

Kan je ergens telefoons op gewicht sorteren?

16. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Huawei lijkt op Samsung en ook niet al te groot

17. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb de a50 en mijn moeder de a40, de a40 is bijna net zo groot als de s5.Persoonlijk vind ik de a40 qua formaat fijner dan de a50 maar de camera's van de a50 en een paar andere dingen vind ik fijner dan de a40.Wat betreft de verdere specificatie's ...de a50 is te vergelijken met de s10 alleen veeeeeel voordeliger (test stond recent in het ad).

18. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.140
    8.870
    113
    Ik heb om die reden een IPhone SE. (y)

19. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.850
    4.104
    113
    Ik heb ook sinds een maand de A50. Hiervoor de S7. A50 is wel iets langer als de S7, in breedte is het verschil niet zoveel.
    Bevalt tot nu toe heel goed. Voor deze gegaan omdat de specs heel goed zijn en de prijs veel gunstiger dan de S -lijn van Samsung.
    Volgens de verkoper was het verschil mn dat deze niet volledig waterdicht is en verder maakt het niet zoveel uit.

CenM vindt dit leuk.
  20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.222
    35.996
    113
    Ik heb ook de s9 en vind hem helemaal niet groot moet ik zeggen, maar is ook wat je gewend bent.

Deel Deze Pagina