ff klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door Spikkel19, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Och jeej man is hier ziek, althans is niet lekker.Ben morgen 36 weken zwanger, heb veel last van harde buiken en bekken instabiliteit dus kan niet zo heel veel.. Maar neej meneer is heel zielig want hij is niet zo lekker..

Donderdag krijgen we te horen of ik ingeleid ga worden of niet, en woensdag heeft manlief een sollicitatiegesprek..pfff...

Nou ja verveel me ook gewoon, dus wou gewoon ff klagen...

Nog meer mensen zin om te klagen?

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    mannen zijn altijd erg zielig als ze ziekjes zijn.. als mijn man verkouden is, noemt hij zichzelf ook altijd ziek.. lees: dekentje en kussentje op de bank, en erg zielig hoesten en kreunen....;)

maar wel vervelend hoor!

3. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Had zaterdag aan mijn man gevraagd om onder ons bed te stofzuigen omdat het bed vorige week omhoog is gegaan. Kijk ik net goed onder het bed heeft hij niet onder het bed gezogen grr. Kan hij dus vanavond nog een keer.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Mannen zijn altijd zo zielig als ze ziek zijn, bleh vreselijk!

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ja precies en dan ben ik de gebeten hond want meneer mag nooit ziek zijn :p whahahaha adem in adem uit en lekker mn eigen ding gaan doen whaha

6. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    hahaha ja echt he.. "the man flu".. They are dying! :D

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Oooohhhh dat is een heerlijk erger punt als een man ziek is.
    Laatst was hij wel echt ziek (40 koorts) en dan zal ik echt niks zeggen, maar om 2 weken later nog te zeggen dat hij " oh zo ziek is", terwijl hij er wel met vrienden op uit kan, gaat er bij mij dus net niet is.

En je raadt het al, nadat iedereen de griep had gehad, kreeg ik het ook, maar het zou eens zo kunnen zijn dat ik uit mag zieken. Ik werk gewoon, doe het huishouden, zorg voor de kleine man, kook, ruim speelgoed op etc etc etc etc........om vervolgens de vraag te krijgen (als ik dus klaar ben en eindelijk al snotterend op weg naar het bankstel ben) of ik hem drinken mee wil nemen..................ontploffingsgevaar op dat moment.

(maar verder is het een schatje hoor hahahahaha, is ook een stomme dienst die middagdienst)

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ja precies das hier dus ook zo oh wee als ik eendag flink last heb vanmijn zwangerschap of de griep heb dan is het hier te breed want dan moert hij net een broek hebben die in de was ligt, moet dekeuken opgeruimd zijn oftwel het huishoudenmoet blijven draaien haha

9. 2jees

2jees Niet meer actief

Mijn man is echt een bikkel ook al is hij ziek. Blijft echt niet zo zomaar thuis maar was wel nodig vorige week!

zwaar hoofdpijn, hoest en snuit zich de longen uit het lijf..
    Maar nam toch soms mini nog even van me over als ze erg hard huilde en ik er doorheen zat of even iets moest doen.

10. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    ach ja... zieke mannen... alsof de wereld in elkaar is gestort.. De mijne kan ook zo lekker overdrijven. Had hij diarree; "schaaaaat? kan ij de afstandsbediening aangeeeveeeeeen?" (bedenk hier een heel zielig stemmetje, pruillip en al 8937640 aangegeven dingen bij)
    Ik was het zo zat.. "als je me nou nog een keer vraagt iets aan te geven op een manier waarvan een gemiddeld mens zijn laatste uren doorbrengt dan doe ik je wat!"

(maar als IK dan ziek ben of simpelweg hoofdpijn heb..... dan is hij echt een schat hoor. Nog nooit gehoord dat ik me aanstelde of wat dan ook, hij komt super lief thee brengen en laatst toen ik een keelontsteking had kwam hij aanzetten met mijn favoriete ijs :D)

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ooohhh jaaa!!!
    Vrijdag ik thuis met giga koppijn.
    gooit ons kleine manneke ook nog zijn gepureerde appel tegen de grond (dus dressoir,stoel,tafel,kinderstoel,grond,mijn broek.. alles onder!!!). Mijn hoofd explodeerde zowat van de koppijn en hij blijft gewoon chillen op de bank.
    En gister een keer zeggen dat ik vaker moet stofzuigen (Omdat HIJ het nu moest doen.. grrrrrrrrrr)

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    nou ja hij is hier zoo ziek dat hij wel naar zn beste vriend kan,dus valt allemaal dondersgoed mee hahahahha zoals ik al dacht.. maarja

en dan ook nog eens telefoon uitzetten.ohhh daar word ik dan welweer link om zeker nu...

Deel Deze Pagina