Deze gaat om mijn lijstje, lijkt me erg lekker, die van straycat ook trouwens Wat ik lekker vind is: Gemengde ijsbergsla met Eieren Augurken Komkommer Walnoten Kipfilet (lekker kruiden op smaak) Slasaus of ander sausje naar keuze Makkelijk en heel lekker
Nog eentje : Pasta met courgette courgette ui knoflook champignons gerookte kipfilet pasta kookroom italiaanse kruiden kook de pasta. Snijd de courgette, ui, knoflook en de champignons en bak deze in de pan tot het gaar is. Kookroom, Italiaanse kruiden en gerookte kipreepjes toevoegen en nog even laten doorpruttelen.
Kaasfondue! Zonder wijn want dat vind ik zonde van de kaas Ingrediënten; 50gr margarine/50gr bloem/250gr geraspte kaas/0,5 liter melk/2 eierdooiers/zout,peper,maggi,nootmuskaat,teentje knoflook Smelt de margarine in een pan en roer de bloem erdoor tot een smeuiig geheel. Voeg vervolgens scheutje voor scheutje de melk toe onder voortdurend roeren,tot een mooie,glad gebonden saus wordt verkregen. Roer de kaas erdoor en blijf roeren tot de kaas gesmolten is. Roer vervolgens de losgeklopte eierdooiers door de fondue. Maak op smaak met de kruiden