hoi meiden, ik ga eindelijk de posh mommy ketting bestellen ! Posh Mommy Zilveren Cirkel met Namen en Geboortestenen - MamaKado: alles mooi voor moeders vandaag zijn we 5 jaar getrouwd en m'n man zei gisteravond 'bestel morgen lekker die ketting die je al zo lang wil..' Alleen nu zit ik te twijfelen. Ik ga de namen van onze kinderen er dus op laten graveren. Maar ga ik alleen de voornamen doen, of de volledige namen? Reden waarom ik twijfel is dat onze oudste natuurlijk een erg korte naam heeft en dan staat het zo kaal ben ik bang, haar 3 letters tegenover de 8 van m'n andere dochter, op de grote circel. Met de 2e namen erbij, komt het redelijk uit. Op de ketting met 2 namen, is er een mogelijkheid van 23 tekens per naam. Dus ruimte genoeg. Maar toch ben ik benieuwd wat jullie zouden doen . Alleen de voornaam, of ook de 2e namen erbij? (poll) Verder: Op de achterkant kan ook wat gegraveerd worden. Ga ik daar iets zetten vanuit m'n man, of de geboortedata van de meiden, toch gewoon leeg laten? twijfel twijfel twijfel... alvast bedankt voor het reageren!
Ik heb de family tree ketting, deze maar dan zonder die steentjes, hij is net iets anders Moederketting - Family Tree of Life Groot - MamaKado: alles mooi voor moeders Ik heb mijn naam, dan de namen van mijn dochters, en dan de naam van mijn man. Ze zitten veilig tussen ons in zeg maar Op de achterkant heb ik niks laten zetten, ook met het idee dat er nog een leuke/belangrijke/mooie datum of iets kan komen die ik er dan misschien bij wil Oh ja, ik heb alleen de voornamen, de 2e naam erbij vond ik niet zo mooi want dan wordt het nogal proppen op de ring
Mooi is die ook zeg! Ik vind de tree of life sowieso een erg mooi symbool. Ik heb echter al lange tijd m'n zinnen op die andere gezet hihi. Tja, ik zit echt met het feit dat de naam van de oudste gewoon zo kort is en de ring dan vrij groot..
De naam van mijn jongste is precies zo kort als die van jouw oudste Maar op de ketting valt dat niet zo op vind ik. Mijn naam heeft 7 letters, mijn oudste 6 letters, jongste 3 letters en mijn man 4 letters Maar ze doen het zo dat de namen even "hoog" eindigen aan beide kanten zeg maar. Moeilijk uitleggen haha
ik snap wel een beetje wat je bedoelt denk ik, maar ik twijfel nog omdat er natuurlijk bij jou 4 namen op staan en het hier maar om 2 gaat met een verschil van 5 letters... misschien nog iemand die de ketting al heeft??
Ohhhh wat gaaf kan er ook later een naam bij heb nu maar 1 smurf en bezig voor de 2e of beter wachten tot de 2e er is ik zou zelf wel voor de geboorte data achterop gaan
Mooi... Ik heb een armband met zo'n soort hanger eraan en daar heb ik de naam van m'n man, zoontje en mezelf in laten graveren... Nou zal de kettinghanger wat groter zijn denk ik maar er staat ook een voorbeeld met 2 namen erop en ik zou denk ik alleen de eerste namen erin laten graveren, of die van jou en je man erbij.
thx voor de berichtjes weer. Hoewel ik echt neigde naar 2 namen (ik vind hun 2e namen ook zo mooi en wil die ook 'laten horen' ) staat het misschien toch wel chiquer ook als niet heel de ring volstaat. Geboortedata dan op de achterkant. Ik heb getwijfeld over de naam van m'n man, maar nee, daar heb ik m'n trouwring voor. @ mama van shaun : Bij graveren later kan niet. Ze bestellen dit uit amerika en dan zou het heen en weer gestuurd moeten worden en dan ben je uiteindelijk net zo duur uit met een nieuwe... (staat er op hun site bij de reacties) . @ marianne: mooi ook zo.. ik vind het zo mooi dat de letters zo duidelijk zijn. Gaaf trouwens die andere hangertjes. Ook weer die tree of life, prachtig! (en bedankt )